Breaking Records... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu Breaking Records... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu

Breaking Records...

Door: Pieter :-)

Blijf op de hoogte en volg Pieter

28 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo Mensen in het koude kikkerlandje!

Breaking Records, dat ben ik nu zeker aan het doen, nouja, op basis van mijn werk uren dan.. laatste 6 dagen non stop 83u gemaakt, dat is slapen werk slapen werken..!
voorbeeld : in het hotel zijn nu 2 grote conferenties ; Ernst & Young ( zijn er standaard elke week ) goed voor een uurtje of 3 werk, Merill Lynch, een andere conferentie, is ook goed voor een uurtje of 4 werk.. hier naast hebben we nog een paar losse conferenties, kleinere, en dit levert toch ook al snel zo´n 2u werk op..
hiernaast hebben we nog het PGA lansbroke casino golf Tournament.. hier voor hebben we een grote tent buiten staan, waar elke dag ontbijt en lunch voor 100 golfers is, goed voor 3 á 4 u werk. hiernaast is er ook altijd no wel wat tussen door te doen, goed voor 2 uurtjes ong. incl. mijn half uurtje pauze..
dus reken zelf maar uit hoeveel uur dat op n dag is...!
word er zo langzamer hand een beetje gek van, aangezien ik ook zo´n wereld team heb om mee te werken:

Lazlo : mijn supervisor, ik meer bezig met controleren van kamers en het helpen van andee afdelingen zodat je hem de helft van de tijd niet ziet, de andere helft van de tijd speelt hij het tactisch, zelf niet te moe worden, pieter alle zware dingen laten slepen, etc. ( maar pieter is dan wel zo slim om hem terug te pakken door middel van hem uit telullen, en elk foutje weat hij maakt af te rekenen. wie de bal kaatst...)

Rafal : een achterlijke pool, die nog steeds werkt onder het motto, ik werk hier net dus ik kan nog niet zoveel. terwijl hij hier al een maand zit, en ook 6 dagen per week maakt. lekker traag dus, iel mannetje, kan dus niet veel tillen ( 3 x raden wie dan de rest doet )

Oaunes : Dit is het feestnummer van het team! Denkt dat de wereld om hem draait, is geen normaal woord mee te wisselen (tunesier ) en als het hem niet zint, of hij heeft geen zin meer, dan gaat hij gewoon naar huis, en het word ook nog getolereerd ook nog!

Zoals je kan lezen, echt Beunhaas B.V hier!
De enigste dag dat ik vrij was dus maar met Loesje naar london geweest, best leuk, weer andere goede delen van london gezien, dus de mensen die hier komen, bereid je voor!
S´avonds Dutch night in de Hems, nederlandse Pub.. heel gezellig, bitterballen, frikandellen, alles!
ook was het leuk dat een paar andere klasgenoten over verwacht binnen kwamen, dus lekker Pintjes gedronken :)
En dan word het tijd dat je naar huis gaat, dus Pieter gaat in de trein zitten, Ipodje op, en maar lekker genieten van Coldplay..

Plotseling word ik wakker! ik zit een uur van Croydon ( het station waar is er uit moet ) dus snel eruit, en overal net de mazzel dat ik de laatste treinen bus kan pakken om gelukkig nog thuis te komen...!

Me ouders en me kameraden komen ook over 2 weekjes, dus heb ikiets om naar uit te kijken ;)

Ik moet zo werken ( ja alweer ), dus jullie horen nog van mij...!

iedereen bedankt voor jeberichtjes, keep posting!!!

Liefs uit London

• 28 September 2007 - 16:32

Map En Pap:

het is pap ook eens overkomen, in slaap vallen in de trein.... maar eindpunt van die trein was.... enschede!!
    Dutch night willen wij ook wel!!
    Je bent een kanjer. hou vol daar bij beunhaas bv!
    zorg er wel voor, dat je nu zo gauw mogelijk contact opneemt met school, want dit houdt geen blind paard vol, zelfs niet als dat paard pieter heet!!

Haha, jaimie...we zijn lekker het eerst!!

• 28 September 2007 - 19:47

Loes:

Haa Kanarie ;), laat maar weer weten als je een dagje vrij bent, gaan we weer meeten in Londen.. Gezellig!
    Spreek je wel weer en succes en sterkte met werken!
    Liefs

• 28 September 2007 - 20:18

Chantal:

Nou Pieter het is wel logisch dat een verhaal wat langer op zich liet wachten.Jeeeeee zeg dat is niet normaal wat je allemaal moet doen en al die uren die je maakt. Denk wel aan je zelf!!

Kus Chantal

• 29 September 2007 - 10:03

Pauline:

Potver... dat je nog tijd hebt om in slaap te vallen.... je kan straks niet eens meer vrij nemen omdat je dan eerst moet afkicken.
    Maar gelukkig doe je ook nog leuke dingen bitterballen eten, pintjes drinken en natuurlijk niet te vergeten..... de dvd van A-team kijken....

• 29 September 2007 - 15:00

Mary:

lieve pieter,
    Het is me wat daar, maar hou de moed er in je hebt iets leuks in het vooruitzicht in oktober.

• 30 September 2007 - 10:22

Jaim:

Hahahahahahahahahai Pieter!
    Leuk hoor dat berichtje van je ouders, vooral dat laatste zinnetje ;)
    Fijn om weer te lezen hoe het met je gaat. Maar overwerk je niet he! Straks kom je nog thuis met een burn-out..
    En je hebt inderdaad wat om naar uit te kijken, nog even keihard er tegen aan en dan krijg je gezellig bezoek!
    We missen je hier wel hoor, heus, jy bent toch een beetje de gangmaker van onze dutch party's hier in Hengelo! Haha :D
    Hee, take care. En pak ze even allemaal goed aan daar, stelletje luie donders. Werken zullen ze!
    KUS ;)

• 01 Oktober 2007 - 05:55

Thea Koopman:

Ja Pietertje, welkom in the real world. Ik heb bijna met je te doen. Je moet maar zo denken, zo snel mogelijk de benodigde diploma's halen met alle ongemakken van dien er bij en dan voor jezelf beginnen. Kun je ze allemaal terug pakken. Lekker vooruitzicht toch. In the mean time, I will think of you.

Witlof. Thea

• 01 Oktober 2007 - 18:30

heey lekkerding,
    god wat zal jij ontzettend moe zijn hé!!!! Je moet nog wel ff genieten daar hé, beloof me dat wel ff!!!

echt super leuk dat het van de jongens door gaat,en dat je ouders komen natuurlijk ook! Neelke is dit weekend geweest en er gaat niks boven je vrienden weer zien na een lange tijd!!!
    Geniet van elk moment dat je daar hebt want de tijd gaat te snel voorbij(al helemaal wanneer zij jou komen opzoeken)!

Merk nou wel hoeveel ik iedereen mis, en natuurlijk ook jou! Ik houd je op de hoogte met het switchen van mij studie en dan mijn bezoekje aan jou (A) :D!!!

hele dikke kus hvj

ps: gister in een karaokebar gezongen met engelse kerels hahahha grappig joh!!!! was een vrijgezellen feest van 10 kerels (24/25 jaar), lachen joh!

• 01 Oktober 2007 - 19:05

Bianca:

Hey beauty.
    Een tip voor de volgende keer: De wekker van je telefoon zetten een paar minuten voordat je trein hoort aan te komen! Doe ik ook altijd als ik moe ben en bang ben dat ik in slaap ga vallen!!!
    Kus Bianca

• 02 Oktober 2007 - 17:20

Maarten!:

aaaah zielepietje met je been! :( Doe je het een beetje rustig aan?! :D

Hoe is het verder daar? beetje rust in de keet, en wat minder werken? Doe maar rustig aan :) Je bent nu met mama aan het bellen en we gaan zo naar Bert Visscher, zit op jou plekje denk ik;)

Doe het rustig aan en laat even weten of het gelukt is met onze kamer in december ;)

• 02 Oktober 2007 - 21:06

Petertje En Nietje:

ha grote neef hoor dat je je redelijk red daaro tussen al die roodharige bierbuiken maar vervelend daj zo veel moet werken..
    maar ja je moet maar zo denken dat je neef dat als eigen baas ook moet(maar dan wel wat dichter bij huis)heb wel beetje met je te doen maar zoals een echte lohuis red je je wel.
    En daarbij komen er vanaf nu aardig wat staats bezoekjes bij van je geliefden toch?? nou ja petertje als geleifde hahahhah maar de rest wel toch.En dan is je stage haast voorbij we zien jou op 24 nov. in londen maot ben trots op je kalm aan liefs ons

• 04 Oktober 2007 - 14:52

Ineke:

Hallo Pieter,
    Wat een uren moet je maken, maar houd de moed erin. Over anderhalve week komen paps en mams en dan kun je lekker samen genieten van alle leuke dingen in Londen. En... de hagelslag staat al klaar!

Groetjes Ineke

• 04 Oktober 2007 - 18:05

Jaap En Barbara:

prima dat je zo door zet, het zalbest moeilijk zijn af en toe.Keep smiling in the rain! Hier is het volop herfst, de blaadjes worden geel en het is nog maar een dikke twee maanden tot de kortste dag, en dus de dagen van jouw bevrijding.Dit weekend komt jouw naamgenoot van zes en een half, een dag bij ons logeren, het is een wat eigenwijs kereltje( eigen aan de naam?)maar we hebben altijd veel plezier, voetbal en spelletjes.Het schijnt dat zijn muzikale belangstellin uitgaat naar het drumstel!Bij Christine en Bert zijn ze nieuwe fundering aan het aanbrengen!Stel je voor: een klein heiwerktuig en andere miniatuur draglijntjes ONDER je huis: telkens een heipaaltje van 90 centimeter de slappe amsterdamse grond in.Je kunt beter in Holten gaan wonen, maar daar willen ze niet aan!(Ook al eigenwijs!) (nog een mop: directeur van grote zaak in toespraak: Beste mensen, een jaar geleden stonden we met zn allen aan de rand van de afgrond; ik ben blij dat we sindsdien een stap voowaarts hebben gemaakt) Is he meest bekende en notoire engelse bier, genaamd BITTER, noog steeds van dat slappe ,lauwe spul?
    Het beste met jou en de groeten van je buurman en buurvrouw.

• 08 Oktober 2007 - 07:26

nog maar 4 daagjes en dan kun je lekker ff relaxen :D

• 08 Oktober 2007 - 08:03

Map En Pap:

als jullie denken...wat duurt het lang voordat er een nieuw verhaal opkomt....klopt helemaal!!De reden hiervoor is dat a.s. weekend zijn vrienden komen en volgende week wij met tom.
    Dus hij is nu ontzettend druk met opruimen en schoonmaken (denken wij..)

• 09 Oktober 2007 - 07:24

Jolande En Rene:

je weet nu wat de horeca is(doen we maar niet meer)en leuk dat de jongens aankomend weekend komen,maar laten ze tov van sven even wat van zich horen
    veel plezier dan volgende week en ook met je ouders.heb je dan nog een beetje vrij?

• 10 Oktober 2007 - 12:28

Lidy:

Hallo Pieter,
    Ik miste je al bij Stravinsky, maar hoorde dat je in Londen zit. Wel erg hard werken zeg, probeer ook nog een beetje te genieten , lukt jou vast wel.
    Groeten aan je ouders en Tom

• 11 Oktober 2007 - 19:14

Chantal:

Heey harde werker, ineens was je van msn af, nou dan maar zo.
    Heel veel plezier met je kameraden en je fam de volgende week. Ga er van genieten dat heb je wel verdiend, maak londen maar es ff lekker onveilig. Have Fun!!

Kus Chantal

• 13 Oktober 2007 - 09:15

Peter En Hermien:

Hoi Pieter,

Na het lezen van je verhaal geloven wij dat je het heft in eigen hand moet nemen en de supervisor Lazlo aan de kant moet zetten! Dumpen die hap! Maar ja, om een goede beoordeling te krijgen zal dat wel niet het handigste zijn! Het valt niet altijd mee. We hopen dat je van Londen kunt genieten en tijd hebt om bij te komen. We denken aan je!

• 13 Oktober 2007 - 11:32

Mary:

PIeter
    We hopen dat je hele fijne dagen hebt. Geniet ervan je hebt het wel verdiend.
    de egberinkjes

• 13 Oktober 2007 - 20:16

Marcha:

Heee Piet.
    Denk lang niets meer van je gehoord dus even zeker weten dat je nog wel leefde...
    Hoest dan? en daar? en beetje leuk werk?
    welke afdelingen doe je...is het vol te houden en krijg je nog veel extra's? hoe is je kamer/appartement en al veel nieuwe meisjes leren kennen..
    veel bezienswaardigheden? en al veel geshopt? en ishet uitgaan daar ook leuk?

Zo dat zijn weer genoeg vragen voor een lekker lang verhaal van jou:D

Ik hoor het allemaal nog wel
    en Jongen...Bon courage:D

Hele dikke kus vanuit Hier

je aller aller allerliefste klasgenootje
    MARCHAAAAAAAaa

Daaag Daaaag

• 14 Oktober 2007 - 19:55

Tom:

Alle tassen zijn ingepakt klaar om te vertekken naar londen!! ik heb er heel erg zin in en ik denk jij ook wel! hoe was het met de jongens? veel plezier gehad? nog uit geweest in londen?
    wij gaan natuurlijk ook nog een avondje londen onveilig maken!

kijk er naar uit om je morgen te zien!!

groeten je 'kleine' *kuch kuch* broertje

• 16 Oktober 2007 - 09:41

Pauline:

Hey......... (zoals Manon in het deens zegt...)een hele fijne week met je ouders en broer(tje). Geniet ervan!

• 19 Oktober 2007 - 21:34

Emmy En Ben:

We genieten nog na van heerlijke dagen bij Pieter in Londen. Er komt binnenkort vast een pracht verhaal op deze site, met foto's enz...
    Hij moet nog even bijkomen van alles en dan komt er wel weer een berichtje!!
    hij vindt het ook erg leuk om echte post te krijgen!!!
    Selsdon Park Hotel
    Surrey CR2 BYA
    Great Britain

• 19 Oktober 2007 - 23:04

haaj liefje,

Ben blij dat je het zo erg naar je zin hebt gehad...had je ook echt zeker weten verdient..! Jij hebt vast en zeker ook gedacht dat je echt tijd te kort kwam(dat merk ik nu ook wel!).
    Ben helaas vandaag niet meer langs je ouders gegaan want had er geen tijd voor(:$)..... had ze wel graag ff willen zien :S maarja...!

hey spreek je volgende week wel weer, en laat ff weten hoe het weekje met die docent was en natuurlijk je staff meeting van vanmiddag!

dikke kus voor jou, hvj