Lookin' forward to... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu Lookin' forward to... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu

Lookin' forward to...

Door: Pieter :-)

Blijf op de hoogte en volg Pieter

17 December 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo mensen die aan het aftellen zijn!

Eindelijk dan toch maar weer een berichtje, en het is alweer een van de laatste!

natuurlijk is er weer veel gebeurd in het drukke leven van mij in en rond het hotel!
begin december bezoek gehad, van me broer en renate! hardstikke leuk gehad, veel van london gezien, lekker geshopt, en natuurlijk de benodigde alcohol geconsumeerd! kortom, weer een paar leuke dagen gehad!
ook is sabrina langs gekomen afgelopen weekend, helaas had ik niet zoveel vrije dagen, maar ze hebben zichzelf uitsteekbaar vermaakt! musicals gezien, in het britse gallerij museum geweest, van gogh bekeken, en toen kwam ik er achter dat je wel een rare geest moet hebben om dat soort dingen te schilderen, dit bleek dan ook uit het afsnijden van zijn eigen oor.....

*flashback* Toen me ouders hier waren hebben we een rondleiding in het emirates stadion gehad ( stadion van arsenal) en na deze rondleiding even gebabbelt met de tourguide. ik heb hem mijn tel. nummer gegeven 'just in case of ' hij nog een kaartje of 2 over had voor een arsenal wedstrijd, want ja, als je in england hebt gewoond, moet je natuurlijk ook een wedstrijdje hebben gezien.
na een paar maanden niks te hebben gehoord had ik ineens een voicemailtje... van de tourguide! ik mocht een wedstrijd bekijken, hij had zelf een betere plaats en ik mocht zijn seizoenskaart lenen! en dat was een goede plaats...( 13de rij van voren, lange zijde)! en dat is nog niet alles, het was geen gewone wedstrijd, het was een champions league wedstrijd! arsenal - steua boekarest! super wedstrijd geweldige sfeer, en ze hebben ook nog eens gewonnen et 2-1, wat wil je nog meer! ( zie ook de foto's)

Het kerstseizoen is ook los gebroken hier in het hotel, veel kerstfeestjes, diners en een combinatie ervan! ook gaan er dan ook veel dingen fout, zoals te weinig personeel, eten dat koud is...
maar de grootste blunder was nog dat de feesttent die naast het hotel staat ( waar dus ook diners worden gehouden) niet verwarmd was! nu weet iedereen natuurlijk dat england ook niet een subtropisch klimaat heeft, dus er zaten mensen in een gala jurk te bevriezen! natuurlijk gunstig voor mij, waarom zul je nou denken, nou de mensen ging al om half 10 weg, en zo had de C&B crew een voorsprong om alles schoon te maken, we waren deze avond dan ook vroeg vrij, half 6.... (!!!!!)

Ook heb ik dan eindelijk me zin gekregen, ik heb in de ochtend gewerkt! maar als je de switch moet maken van 6 u sochtends klaar zijn naar 7 u sochtends wakker wordenis niet makkelijk, ik moest zelfs ontbijten( jaja!!). nu hebben ze me weer terug gezet in de avond, daar konden ze me beter gebruiken zeiden ze...
njah, met 12 dagen ben ik toch weg dus... ;-)

jaja! 12 dagen nog, eindelijk, weer naar huis, eigen bed, eigen ouders, eigen huis, alles! heeeerlijk!

iedereen bdankt voor alle berichtjes wederom, en de kaartjes! ( zie de foto)

spreek jullie snel weer,

Liefs uit London,
Pieter

  • 17 December 2007 - 16:04

    Maarten:

    Nog 12 daagjes... dan feestje he :D

    Super leuk gehad in Londen :) Je moet nog wel ff wat dingen voor me meenemen, maar zal ik je nog even over inlichten, haha ;)

    Ik / we kunnen niet wachten! :D Zie je snel,

    Maarten

  • 17 December 2007 - 18:21

    Map En Pap:

    mooie foto's ....iedereen stikjaloers hier!! vooral pap en tom!
    Nou my friend.... nog even en dan..... boerenkool in hengelo!!
    goeiemoggel en tot gauw! dit is niet de afdeling sproetjes, maar wij zijn transploft! Moggel tot snek!!

  • 17 December 2007 - 22:02

    Jaim:

    Hoi popje! Wat een leuk verhaaltje weer! :D
    En leuke foto's natuurlijk, altijd leuk om er een beeld bij te krijgen. Super van die voetbalwedstrijd, jij bofkont.
    Vond het ook heel leuk om v/d week met je te msnen met webcam & heb stiekem heel erg moeten lachen steeds om jou & Lionel, hahahaha! ;)
    12 daagjes, heerlijk he! Nog even doorbijten & dan kun je hier heerlijk feetsen/ relaxen/ drinken/ eten/ dansen ed., gezellig.
    Heb je m'n smsje v/d week trouwens nog gehad?
    Tot snel Pete, xxxxxxxx

  • 23 December 2007 - 21:33

    Wij Hier:

    wie is er over 7 dagen weer thuis??
    begin maar vast spullen in je koffer te stoppen...
    nog even druk met kerst en dan...

  • 26 December 2007 - 10:57

    Manon:

    kan niet wachten tot dat je hier weer bent!!!!!!!! bel je vandaag en dan ga ik boeken want heb weer geld :D!!! tot vanmiddag

    dikke kus

  • 26 December 2007 - 17:32

    Martine:

    hey pieter
    bedankt voor je berichtje !
    jij hebt het zo te horen ook erg naar je zin.
    en het is leuk om te horen dat ik niet de enige ben die aan het aftellen is.
    alleen kun jij nog iets sneller stoppen met aftellen.

    en de foto's zijn ook gaaf zeg!
    nou ik ga maar weer eens aan het werk.

    tot snel in nederland!

    liefs Martine

  • 26 December 2007 - 19:52

    Thuis!!:

    wij hebben nog een kerstengel-ijsje voor je bewaard!!
    Nog 3 nachtjes en dan.....!!!
    tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Pieter

Taiwan - OZ - New Zealand - Thailand Dare - Risk - Dream

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 52364

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 01 Oktober 2014

Going Downunder

22 Januari 2014 - 01 Maart 2014

Holland Heineken House, Sochi '14!

27 September 2009 - 28 April 2010

Asia Experience

31 Augustus 2009 - 20 September 2009

First Stop, Sweden

12 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: