Long time no See! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu Long time no See! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu

Long time no See!

Door: Pieter :-)

Blijf op de hoogte en volg Pieter

20 Oktober 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo mensen die tijd ove hebben ;)

Ik weet het, ik weet het, long time no see, maaar, ik ben weer terug!
na een paar bewogen weken toch maar weer even een berichtje plaatsen, want ik heb weer zo veel met jullie te delen!

Om te beginnen, ben ik voor een paar weken geleden naar de London Zoo geweest, nu zul je wel denken, dieren kijken kun je ook dierenpark Emmen, maar het is toch anders als je in het centrum van London zit, en ook nog met de goede mensen om je heen bent !
harstikke leuk gehad, de engelse bokito gezien, finding nemo, en natuurlijk timon en pumba! savonds mooi uit eten geweest, en dus gewoon een leuke dag gehad!
alleen heb ik deze dag wel een beetje mank moeten lopen, aangezien ik een paar dagen voor deze trip door 'iets' ben gebeten in me been. eerste leek het op een muggenbult, maar dit groeide later uit tot een goede infectie aan de buitenkant van me linkerknie! vrij lastig aan gezien ik toch wel wat kilometers maak tijdens me werken.
toch maar naar de doktor geweest, zwaar aan de penicille, maar nu wij spreken is de infectie al op de goede weg richting genezing!

Vrijdag 12 oktober was het dan ook eindelijk zover, de dag waar ik al heeel lang naar uit keek, me matties kwamen langs!
dus ik stond netjes klaar om ze op te halen om 12 u van het vliegveld, bellen ze op dat ze op het verkeerde vliegveld staan ( jaja, dusseldorf heeft 2 vliegvelden, 1tje heet dusseldorf international airport, de andere dusseldorf weze,80 kilometer onder dusseldorf. dit is een vliegveld ten grootte van een sporthal) drie keer raden welke ze moesten zijn....!:D
uit eindelijk is het toch gelukt, vlucht om geboekt, 10 u hebben ze gewacht op het vliegveld maaaar, toen waren ze er!
hardstikke leuk gehad, veel gzien in london, en natuurlijk een product confrontatie gehad met het engelse pilsner wat er in de plaatelijke supermarkt te vinden was.
kortom, super dagen gehad!
maandag vroeg opstaan, ze vlogen weer terug om 10 u.. het mooie was dat me ouders rond die tijd ook aan komen, dus ik heb maar 10 minuutjes alleen op het vliegveld gezeten.
oook een super tiid gehad met me ouders, wederom vel gezien, veel laten zien, en lekker gegeten.
op de laatste avond heb ik me ouders naar het theater gestuurd ( en dat vonden ze vervelend ;)) de show we will rock you!
toen heb ik tom maar op sleeptouw genomen, we zijn naar het millenium dome geweest ( beetje go-planet achtig, alleen dan 10 keer zo groot! )
kortom, ik heb een super week gehad, en toen iedereen weer weg was, wist ik wat ik echt miste in nederland...Het stomnme bier drinken in de kroeg, het ouwehoeren met me broertje, en de vrijgevigheid en liefde :) van me ouders!

Binnenkort begint hier het kerstseizoen, veeel feestje en dineetjes hier in het hotel, en dat vraagt dus om meer personeel...
nu heb ik het verzoek gekregen ( aangezien ik een double room heb ) of ik een kamergenoot wil adopteren.. NO WAY !
stel je voro dat je met een of andere halfegare pool op de kamer moet slapen die alles wat je op je kamer hebt op ebay probeert te verkopen, niet dus!
maaar, er is een uitweg, naast de staff-acoomodation staan een klein huije, soort blokhut, waar je met 3 man wel kan in slapen( met keuken, badkamer, woonkamer en eigen tuin )en deze staat leeg! waarschijnlijk trek ik daar in met 2 huisgenoten en moet ik dus ook me eigen internet en zo kunnen krijgen! win-win situatie dus, maaar eerst zien, en dan geloven...!

Nou, Dat heb ik dus heeel kort samengevat gedaan hier in london, ontzettend leuke tijd gehad, en nu nog maar 2 maandjes en dan ben ik ( hopelijk ) met oud en nieuw thuis!

Bedankt voor alle berichtjes, word ontzettend gewardeerd, maar dat weten jullie!


Fotos Volgen!!
Witlof ( dankje thea ;))

Liefs uit London

Pieter :)

  • 20 Oktober 2007 - 13:53

    Emmy&ben(mam:map&pap:

    zo vervelend was het niet om naar het theater te "moeten", vooral niet als je een geweldige show ziet met "oude tijden herleven-liedjes" van QUEEN.....mooi cadeau, waarvoor nogmaals thanks :)! een kleine serie foto's heb ik je vanmorgen via mail toegestuurd, ze mogen.. op deze site, no copyrights!! het geeft een beetje weer, hoe mooi de dagen samen waren! groet'n aan Loes en "the wooden shoes"
    ps als er nog een leuke voetbalmatch voorbij komt, ben ik er weer.... ;)

  • 20 Oktober 2007 - 17:31

    Jaim:

    Hahahahahaaaaaa die Pieter! :D
    Damn, ik ben alweer niet de eerste! Die ouders van jou zijn echt snelle jelle's, de volgende keer als je een nieuw berichtje plaatst sms je me dan even van te voren? ;)
    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad met je vrienden & je ouders (die ik overigens nog even sprak vanmiddag in de stad toen ik aan het werk was) Wat is Hengelo toch klein he! Hahaha. Ik kan me voorstellen dat je dat soms wel mist! :D
    Maar Pietertje, wat leuk dat je met oud & nieuw thuis kom! Waar hangt dat van af dan omdat je zegt hoop ik? Lijkt me gezellig, dan mag je al die lamme biertjes die je hier elke zaterdagavond mist in één keer achter elkaar opdrinken? Dikke deal? ;) Hahahahaha!
    Hee spreek je snel weer, dikke kus

  • 20 Oktober 2007 - 21:26

    Emmy (map Dus):

    op de vorige pagina ..breaking records... staat he postadres van pieter.
    hij vind het ook heel leuk om een echte kaart te krijgen!!! :)

  • 22 Oktober 2007 - 13:19

    Thea:

    Ik heb afgelopen zaterdag van je ouders al gehoord dat jullie het zo leuk hebben gehad.Ik hoop inderdaad dat je met Oud en Nieuw thuis bent. Zal voor je duimen. Vertrouw er niet op dan valt het altijd mee. De hoteldirektie zal wel denken, mooi goedkope kracht met de feestdagen, eentje die niet de kantjes er van af loopt, laten we die nog maar even houden.
    Met mij is alles goed, heb een andere auto gekocht, Toyota Corolla, super rijden dus.
    Heel veel sterkte en inderdaad, witlof

    Thea

  • 23 Oktober 2007 - 10:51

    Pauline:

    Ik kan me voorstellen hoe je genoten hebt om iedereen weer eens om je heen te hebben. Ook ik was erg blij Manon weer eens echt te kunnen knuffelen. Voor jou begint het aftellen nu een beetje. Blijf proberen de positieve kanten te zien dan gaat de tijd ook sneller. En het kerstseizoen in Engeland meemaken is natuurlijk best wel heel leuk.....
    Hou je taai!

  • 23 Oktober 2007 - 11:07

    Maarten:

    Heej big brother,

    Houd je haaks he ;) en zorg maar dat je met oud&nieuw gezellig thuis bent!:D

    HEb alle foto's gezien van pa&ma, egt leuk!! Heben zin om langs te komen! Moeten snel overleggen, want het is zo 2 decemberr :D

    Grt van mij :)

  • 24 Oktober 2007 - 13:10

    Myrthe:

    Dankje wel:D
    Jij hebt t ook erg leuk gehad?!! Moooi man:D
    Ik wens je veel suc6 met Jonkman:P Hou je je opdrachten goed bij?
    Kusje

  • 27 Oktober 2007 - 14:20

    Manon:

    heey lekkerding!!!

    Leuke foto's hoor!! als ik dat zie heb ik er al helemaal heel veel zin in:D Ik had al van heel veel gehoord dat we sowieso langs de thames moesten lopen omdat je dan alles kunt zien!
    I am looking forward to seeing you again!!! :D Tot 13 november ;)

    kusje hvj

  • 07 November 2007 - 22:56

    Yvet:

    Heeey Pietertje!

    Ik schaam me wel een beetje want ik heb al zooooo lang niet meer gevraagd hoe het met je gaat daar! Normaal sprak ik je nog wel eens op msn maar daar zie ik je ook niet meer zo vaak;) Maar Pieter.. Hoe gaat ie?? Hou je het nog een beetje vol? En zit je al in het andere huisje wat je van plan was? Of heb je een gekke pool bij je op de kamer?;) Je bent die lui uit het verre oosten toch nog wel de baas he?!:P haha! Over een weekje ga ik lekker naar Sven toe, heb er echt SUPERVEEL zin in:D Weet jij al of je nog gaat trouwens? Nouja ik hoop van je te horen!
    Werkse nog! En veel plz met de leuke dingen die je gaat doen want alleen werken is natuurlijk niet de bedoeling he!
    xx Yv

  • 08 November 2007 - 22:11

    Rene En Jolande:

    Hoi Pieter we hebben je verhaal gelezen en van je ouders alles gehoord leuke foto's trouwens je vemaakt je in ieder geval wel zo te zien en te horen.
    Op dit moment zitten wij op Curacao en hebben al veel bekeken en prachtige strandjes bezocht, ook hebben we Sven zijn kamer gezien het is inderdaad een hokje verder ziet het huis er ook schandalig slecht uit je ziet echt dat ze de studenten uitzuigen veel betalen voor slechte huisvesting maar goed de laatste loodjes zullen ook wel lukken.
    Hij leeft de meeste tijd buiten en hoeft ner alleen maar te slapen.
    Sven werkt op dit moment achter de bar ook buiten op het strand va het hotel en dat bevalt hem uitstekend.
    wij hebben hier ook al de nodige bekendheden gezien vanmiddag waren op ons resort opnames voor het nieuwe seizoen van praatjesmakers met Jochem van gelder hierbij waren de premier van Curacao en Michael boogerd.
    Nou je hoort het ons bevalt het prima groeten van ons en van Sven

  • 09 November 2007 - 14:51

    Thuis Dus:

    nou er staan weer leuke foto's bij!!
    nu wachten we alleen nog op een nieuw berichtje van je!!
    spreken elkaar weer snel!
    kus van hier voor daar.

  • 15 November 2007 - 06:41

    Thea:

    Hej Pietertje, krijgje nu zoveel schriftelijke post dat je geen tijd meer hebt om je belevenissen op deze site te zetten? Hoe staat het leven, ben je alleen maar aan het werk? Dat lijtk me niet gezond en moet je gelijk verandering in brengen. Je hoort ook te genieten als je in Engeland bent. Hoop spoedig weer van je te horen.

    Witlof, Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Pieter

Taiwan - OZ - New Zealand - Thailand Dare - Risk - Dream

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 52353

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 01 Oktober 2014

Going Downunder

22 Januari 2014 - 01 Maart 2014

Holland Heineken House, Sochi '14!

27 September 2009 - 28 April 2010

Asia Experience

31 Augustus 2009 - 20 September 2009

First Stop, Sweden

12 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: