Mama, I'm Coming Home! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu Mama, I'm Coming Home! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu

Mama, I'm Coming Home!

Door: Pieter :-)

Blijf op de hoogte en volg Pieter

28 December 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo lieve mensen die mij over ong. 24 kunnen verwelkomen in nederland ;-)

na 4,5 maand, 240 afleveringen van friends, 3 seizoenen van het A-team, 178km stofzuigen, 456 tafels, 8000 stoelen, 60 liter bier, 150 pakjes sigaretten, 349 telefoontjes naar nederland,126 party's, en 3 vrouwen later komt pieter dan echt naar huis! en dat werd tijd zeg!

Natuurlijk zijn mijn laatste dagen iet on opgemerkt voorbij gegaan, want het kerstseizoen was op volle toeren hier!
harstikke veel feestjes gehad, heel druk, chaos, en mensen die niet kunnen managen, kortom, welkom to selsdon park hotel!
maaar, na al het harde werken heb ik toch nog een goede beoordeling gekregen, een 8,4 :) ze hadden veel waardering voor mij, en vonden dat ik een harder werker was met een team spirit, kijk! daar kan ik mee het vliegtuig in stappen !
vanavond nog 1 laatste feestje voor mij en dan is het over, nederland roept!
mama, ik kom naar huis !

ik wilde iedereen bedanken voor de berichtjes, emailtjes, kaartjes, brieven sms'jes en telefoontjes die ik heb gehad, super bedankt! het heeft me er echt doorheen gesleept, en af en toe had ik ze echt wel nodig!
anyway, tot snel in Nederland!


Liefs uit London,

Pieter

  • 28 December 2007 - 16:04

    WimmieWim:

    Ja, ik ben de eerste met het berichtje..:)
    Heerlijk dat je er straks weer bent ! Als je terugkijkt dan is het ook zo voorbij gegaan... En over 2 weken ook nog een neger ophalen van Schiphol en we zijn weer compleet !

    Groet'n en tot morgen !

    Je Matties oet Hengel !

  • 28 December 2007 - 16:19

    Pauline:

    HOERA.............bijna thuis.

    Goed gedaan jochie

  • 28 December 2007 - 16:29

    Mama+maarten:

    nou...pffff... hard gewerkt vandaag, je hele kamer weer stofvrij gemaakt!
    de wasmachine staat al te wachten op jouw wasjes!!
    tot morgen en zorg dat je in de goede trein stapt en naar het goede vliegveld reist!!
    nog 1 nachtje daar en dan weer gezellig hier!dikke doei dus!!

  • 28 December 2007 - 18:30

    Ben/papa:

    mama i'm coming home..... en die vader hangt er maar weer wat bij aan, wel reis betalen(ook de terugreis!!!), wel rijden naar Schiphol, wel etentje regelen, kortom jouw grote sponsor en dan roepen ze om mama!!!!!!!
    alle gekheid op een bekend houtje: ook ik vind het geweldig dat je weer thuis komt, laat dat duidelijk zijn.
    tot morgen!

    ps. naast je mama achterin de auto!

  • 28 December 2007 - 18:31

    Ben/papa:

    mama i'm coming home..... en die vader hangt er maar weer wat bij aan, wel reis betalen(ook de terugreis!!!), wel rijden naar Schiphol, wel etentje regelen, kortom jouw grote sponsor en dan roepen ze om mama!!!!!!!
    alle gekheid op een bekend houtje: ook ik vind het geweldig dat je weer thuis komt, laat dat duidelijk zijn.
    tot morgen!

    ps. naast je mama achterin de auto!

  • 28 December 2007 - 18:30

    Ben/papa:

    mama i'm coming home..... en die vader hangt er maar weer wat bij aan, wel reis betalen(ook de terugreis!!!), wel rijden naar Schiphol, wel etentje regelen, kortom jouw grote sponsor en dan roepen ze om mama!!!!!!!
    alle gekheid op een bekend houtje: ook ik vind het geweldig dat je weer thuis komt, laat dat duidelijk zijn.
    tot morgen!

    ps. naast je mama achterin de auto!

  • 28 December 2007 - 18:32

    Ben/papa:

    zo fijn is het dat je thuis komt, ik begin te shaken(leeftijd??), vandaar 3x vorig bericht......sorry!

  • 28 December 2007 - 21:35

    Tom:

    eindelijk, zie je morgen op schiphol!:D

  • 27 Maart 2008 - 23:05

    Manon:

    grappig om deze verhalen nog een keer te lezen ;)... ik zit nu op stage en heb geen zin om wat te doen! achja je moet toch wat

    kusje

  • 31 Maart 2008 - 18:37

    Panika:

    hey Piete mietje.. :D

    Wel jammer dat je nu niet meer je site bij houd, want jij mag dan wel lekker in Nederland zijn ik zit al weer in het buitenland.
    Nu kan ik niet eens zijn wat je allemaal beleeft hahaha..
    Hoe gaat het met je..??
    Hier gaat alles nog steeds wel goed, Londen is echt wel een mooie stad hoor..
    Nou hoor nog wel is weer van je..

    Liefs,
    Anika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Pieter

Taiwan - OZ - New Zealand - Thailand Dare - Risk - Dream

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 52348

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 01 Oktober 2014

Going Downunder

22 Januari 2014 - 01 Maart 2014

Holland Heineken House, Sochi '14!

27 September 2009 - 28 April 2010

Asia Experience

31 Augustus 2009 - 20 September 2009

First Stop, Sweden

12 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: