First Stop, Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu First Stop, Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu

First Stop, Stockholm

Door: Pieter :-)

Blijf op de hoogte en volg Pieter

26 Augustus 2009 | Zweden, Stockholm

Lieve Mensen!


Ik heb maar eventjes gewacht met het posten van een nieuw berichtje, aangezien de wijzgingen in mijn plannen om de 24 uur veranderde!
Maaaar, de kogel is nu door de kerk heen, de knopen doorgehakt, de appels uit de boom gevallen en de aap is uit de mouw gekropen!

En ik zie jullie denken, he? hij zou toch naat Taiwan gaan? waarom is zijn waarbenjij.nu nou gewijzigd naar een Zweeds thema....? dat zal ik vertellen :-)

Aangezien mijn visum voor Taiwan steeds niet voor elkaar kwam( mede door miscommunicatie, de grote afstand, cultuur verschillen en het tijdsverschil) is mijn reis nu uitgesteld naar 27 September zodat we genoeg tijd hebben om nu alles piekfijn in orde te brengen.

Omdat Gert ( de GM van het hotel in Taiwan) goede connexxies heeft met de Paul ( de GM van Sheraton in Sotckholm) heeft Gert ons aangeboden een 'tussendoor' stage daar te doen, om alsnog met onze opdrachten te beginnen. de contacten waren snel gelegd en na wat heen en weer ge-email is nu alles voor elkaar!
ik vertrek a.s maandag richting Stockholm, waar ik 3 weken werkzaam zal zijn onder de F&B manager! super toch?

Na Stockholm zal ik weer voor een paar dagen in Nederland te vinden zijn waarna ik 27 September richting Kaohsiung zal vliegen!
en dan kan het échte feest beginnen.

ik zal jullie proberen op de hoogte te houden via deze waarbenjij.nu of mijn hyves, find out you're selfs!

Tot Snel, knakkebrode!


Pieter

  • 31 Augustus 2009 - 20:04

    Mum:

    ik vind het zo sneu.. dat niemand nog iets geschreven heeft!!
    veel knackbrode en pluzier deur!! werk ze en vergeet niet te genieten van alles daar!
    Knuf van mum

  • 08 September 2009 - 08:15

    Pauline:

    Hey Pieter,
    bevalt het een beetje in het mooie Stockholm? Kom je wel aan werken toe met al die Zweedse schonen om je heen? Ben benieuwd naar je verhalen en zal ze zeker volgen.
    Suc6

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

Taiwan - OZ - New Zealand - Thailand Dare - Risk - Dream

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 52345

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 01 Oktober 2014

Going Downunder

22 Januari 2014 - 01 Maart 2014

Holland Heineken House, Sochi '14!

27 September 2009 - 28 April 2010

Asia Experience

31 Augustus 2009 - 20 September 2009

First Stop, Sweden

12 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: