Eerste Werkdag! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu Eerste Werkdag! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu

Eerste Werkdag!

Door: Pieter :-)

Blijf op de hoogte en volg Pieter

16 Augustus 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo lieve mensen die mijn leven lezen;-)

ten eerste bedankt voor al jullie mooie berichtjes, zo weet ik dat er mensen aan me denken ;-)
het gaat goed hier, stukje bij beetje begin ik een beetje te aklimatiseren, alleen het eten blijft bagger hier! ik krijg te eten wat de mensen in het hotel voor lunch hebben gehad... ja inderdaad, eten van 6 u oud dat is op gewarmd..!
maandag mijn introductie gehad, uitleg gekregen wat te doen bij brand alarm( dat sinds ik hie ben al 2 X is af gegaan, zoo leuk! 400 mensen in badjas op straat in de regen !!!) , hoe je je kleding moet dragen ( alsof ik achterlijk ben ), en een heleboel formuliertjes invullen voor de belasting, en persoonlijke gegevens!
dinsddag dan eindelijk mijn eerste werkdag. moest om 4 u beginnen, eerst natuurlijk goed uitgeslapen, me apepakkie aangetrokken (enig! beige overhemd, bruin met rood vestje, rood/viesblauw/beige gestreepte stropdag, en me eigen zwarte pantalon) en toen heb ik me gemeld bij het kantoor van c&b(conference & banqueting) dat niet groter is dan een uit de kluitegewassen bezemkast! uiteraard was mijn suervisor telaat, maar eenmaal aan het werk liep het wel!
ik had me er heel iets anders van voor gesteld, het enigste wat ik moet doen is tafels en stoelen van de ene zaal naar de andere slepen! effiecient werken kennen ze hier niet, maar ik hou de komende week netjes nog even mijn mond, wil natuurlijk niet de wijsneus uithangen!
hard werken wil ook nog niet mt al die hongaren, het enigste wat ze zeggen is dat hoe langer het duurt, hoe meer ze verdienen, vind je het gek als je dan half 6 sochtends pas klaar bent?!?!
Zometeen weer werken, misschien dat ik morgen naar ikea ga om een stoel te kopen, als ik daar nog geld voor heb..
ik heb in ieder geval mijn koelKAST en tv'tje te pakken, qua verhouding had het wel andersom gemogen!

stel je voor dat jullie mij willen smsen, of bellen hier, ik heb een 2de nummer nu hier, is wat goedkoper!
00447948255752

Berichtjes aan :

Manon : hoe was je laatste dagje? al gepakt? we bellen zowiezo nog eventje voor je gaat he? skype/tel.
Renate : hoe was je vakantie? zie je sel hier!
De jongens : saai he? bier drinken zonder mij?;-) ik mis jullie hier ook hoor :D
Rest : Bedankt voor jullie 'steun' !

Grtz + Kus pieter

  • 16 Augustus 2007 - 14:47

    Bianca:

    hej Pieter, zag deze site in je msnnaam staan! lekker man in het buitenland ,veel succes daar!!

  • 16 Augustus 2007 - 16:05

    Maud:

    Hey, ben blij dat je een beetje je draai gevonden hebt daar! Je apepakkie ziet er leuk uit, typisch iets voor jou;-)
    En die foto van die kok, lekker ding is dat zeg haha!
    Nou werk ze! En spreek je snel!
    Xsssssssssssie

  • 16 Augustus 2007 - 16:15

    Jaim:

    Haaaaaaaaa die lieve Pieter!
    Nou, het begint er een beetje op te lijken he! :D Klinkt leuk hoor, 400 mensen in hun badjasje in de regen! Haha.
    Doet me denken aan die nutteloze brandalarmen op Twickel, weet je nog? ;)
    En dat apepakkie valt nog best mee toch?
    Dikke kus




  • 16 Augustus 2007 - 16:15

    Map En Pap:

    Wauw, wat zie je er (goed) uit!!!!
    Gelijk een heel stuk knapper dan je al was.Werk ze, we skypen!!! Kus van thuis

  • 16 Augustus 2007 - 17:09

    Carlijn:

    Eey pierre!
    Nou je hebt al aardig wat beleefd die paar dagen! Leuk om te lezen hoor! :D Ik heb me al aangemeld voor de automatische mail wanneer je een nieuw berichie hebt (H) Je mag trouwens wel iéts blijer kijken in dat pakkie van je! zo jaag je nog gasten weg. Veel plezier en succes daar nog!

  • 16 Augustus 2007 - 20:17

    Manon:

    haaaj liefste,

    Ik ben gister met maarten en tom ff naar de twee wezen geweest en heb toen alles al gehoord van hun(over je eerste ''werk''dag, leuk hé sjouwen;))
    Ik ben blij dat je het naar je zin hebt en ik hoop je ook snel op te komen/kunnen zoeken!!!

    mijn laatste dagje was er rustig, totdat a la carte begon(10 uur gewerkt mijn laatste dagje woehoe:S).. ontzettend lekker wijntje gekregen en bijna in de vijfer gegooid! nou snel nog met collega(s) wat drinken.. en morgen maar inpakken!
    Ik bel je van het weekend ff, laat ff weten wanneer je niet hoeft te werken en ik je kan bereiken

    kus mij

    ps: you look fucking amazing in je apepakkie:Dhahah

  • 17 Augustus 2007 - 12:51

    Yvet:

    Heey die Pieter!

    Hoe gaat het daar?
    Begin je je al een beetje 'thuis' te voelen? Wel ff wennen denk ik he! Leuk trouwens dat je deze site gemaakt hebt! Kan iedereen je goed in de gaten houden!;) Maare, je hoeft toch niet serieus elke dag tot zo laat te werken?:O
    Dat zou niet vet zijn... Geef die lui er van langs:P Er kwamen ook nog Nederlanders binnenkort hoorde ik? Leukleuk! Veel succes met werken en alles! Spreek je snel weer!

    Xx Yvet.

  • 17 Augustus 2007 - 18:32

    Ineke:

    Ha die pieter
    ben net terug van een gave vakantie en heb gauw gekeken naar je mooie foto's. Die in het apepak vind ik wel gaaf!
    Smaakt de hagelsag een beetje na al die lekkere maaltijden?
    Veel plezier en succes. Je hoort nog wel van mij!

  • 17 Augustus 2007 - 19:05

    Maarten:

    Heej :D

    Leuk hoor die in je werkpakje :p haha maargoed dat hoort erbij! Druk en veel aan het werk hoorde ik al, heb je nog een beetje weekend of een dagje vrij? Doe het rustig aan, dat doe ik al niet dus ;)

    Maarten

  • 18 Augustus 2007 - 07:51

    Tom:

    wat kut voor je dat je zulke lelijke kleding moet dragen zeg:P hoe vergaan deze dagen? binnenkort weer berichtje!!??

    groeten Tom!

  • 18 Augustus 2007 - 09:40

    Pauline:

    We hadden toch al bijna een heeeeel lang en romatisch weekend geboekt in dat hotel totdat we de kok zagen.... en toen jou nog in dat sjieke kostuum (hahaha). Ben heel benieuwd naar je verdere foto's en ervaringen. Veel succes verder

  • 18 Augustus 2007 - 21:28

    Leonie En Petertje:

    ha grote neef allereerst leuk pakje wat je aan hebt staat je goed.
    de reis is allemaal goed gegaan nu moet je je nog op je plekje thuis voelen maar dat komt nog wel alleen beetje aanpassen maar dat lukt je wel.we willen je nog effffe succes wensen met de rest van je stage en komen echt met zijn tweeen bij je langs lekker weekendje londen maar dan zonder apenpakje hahahah succes en hou je goed tot in londen dit is echt een belofte zie kalm aanos neefje liefs leonie en petertje

  • 19 Augustus 2007 - 13:03

    Gerard En Riet:

    Hoi Pieter.
    Wat een mooie uitvinding, deze site, waar we je kunnen volgen en tegelijk je mooie foto's kunnen bekijken! Op een van de foto's keek je wel heel erg serieus, terwijl we je olijke glimlach zo graag bewonderen. Dus: vanaf nu KEEP SMILING hé.
    Overigens hebben we van je hotel eens hun website bekeken. ERG sjiek hotel hoor.
    Werk ze, maar geniet vooral ook van je vrije tijd!

  • 20 Augustus 2007 - 11:37

    Bianca D.:

    Hey Pieter.
    Fijn he om te merken dat het er in het buitenland altijd anders aan toe gaat dan in Nederland... ;)
    Volgens mij was jij ook nooit zo'n voorstander van hard werken.. dus dat komt dan wel mooi uit :P. Alhoewel, ik zag je wel vaak werken bij Stravinski en dan zag het er best indrukwekkend uit :)..
    Veel plezier!! En eet smakelijk!!
    Kuss

  • 20 Augustus 2007 - 18:01

    Theo En Jet:

    He Pieter

    Hoe gaat ie inmiddels? we hebben jou al gesproken inmiddels via skype. Mooi is dat he? Nou heel veel succes en tot een volgende keer.
    P.S. Mark komt woensdag terug uit Amerika.
    We drinken daar wel een goeie borrel op.

  • 20 Augustus 2007 - 18:40

    Map En Pap:

    hallo pieter, we hebben zojuist jouw fotoalbum gesponsord. je kunt nu 100 foto's op deze site plaatsen, zodat iedereen jouw omgeving kan aanschouwen... en svp niet alleen plaatjes van bijv. jouw frigidaire, tenzij er GROLSCH inzit....leuke shots van eekhoorntjes gaan er ook wel in!!
    zet er een aantal opnamen op en zodra je bijna bij de 100 bent, gaat mama jou een bijdrage leveren!
    Reserveer vast een kamer in het hotel, we komen in de herfstvakantie, exacte datum bespreken we nog via onze (bijna) dagelijkse skype-sessie.
    prettige avond en groet'n !!

  • 20 Augustus 2007 - 23:17

    Myrthe:

    Ey Pieter!
    Mayo komt zondag dacht ik in Londen..
    En haar nummer is: 06 36154563

    Ziet er mooi uit daar!
    Die kok is echt een topper:P

    Heb bijna al mijn spullen nu gepakt en ga woensdag ochtend naar Parijs.. Heb vanavond gegeten bij 't Maatveld (ging er geblindoekt heen enz..) Kreeg Champagne, cocktails en fles wijn erbij(H)

    Wens je nog heel veel suc6 en plezier daar en spreek je snel weer! Kus

  • 21 Augustus 2007 - 20:10

    Marjolein:

    hoi pieter!

    haha ik hoorde van myrthe dat je om m'n nummer had gevraagd :D ik kom zondag aan ja :) maar m'n ouders gaan ook mee en die blijven tot dinsdag.. en ik moet woensdag beginnen met "werken"

    had loes ook al gesproken en we moeten zeker een keertje afspreken :) je mag me trouwens ook op msn toevoegen als je dat wilt :D marjoleinwillemse[at]hotmail.com , is wel zo handig dacht ik :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Pieter

Taiwan - OZ - New Zealand - Thailand Dare - Risk - Dream

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 52350

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 01 Oktober 2014

Going Downunder

22 Januari 2014 - 01 Maart 2014

Holland Heineken House, Sochi '14!

27 September 2009 - 28 April 2010

Asia Experience

31 Augustus 2009 - 20 September 2009

First Stop, Sweden

12 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: