First Message From The UK! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu First Message From The UK! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu

First Message From The UK!

Door: Pieter :-)

Blijf op de hoogte en volg Pieter

12 Augustus 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello mates!

dit is mijn aller eerste berichtje vanuit London, njah Selsdon..
Ik best een lange reis gehad, geworstelt met mijn 35 kg. bagage in onder andere een taxi, een trein, en vliegtuigen, maar ik ben er...!
gister aangekomen rond half 5, sleutel gevraagd bij de receptie, en toen naar mijn pitoreske kamertje.. erg pitoresk!
er stond alleen een bed, een kast, en een wastafel, maar ik heb het al een beetje opgefleurd met de vele fotolijstjes die ik had mee genomen, om een goede herrinering te hebben aan alles wat ik heb ik Hengelo e.o
Ik heb me de af gelopen 24 u dood verveelt omdat ik niet kon werken, en er geen ene fuck te doen is rond om het hotel.. ik mag niet eens racen in de golf karretjes, njah....
vannochtend op eigen initiatief in de bus gestapt richtin Croydon, Beetje rnd gekeken, ff bij starbucks een Hot Chocolate gehaald, en zelfs een restaurant gezien dat wimpy heet! ze verkopen alleen maar vieze burgers, past precies he wim ;-) later toch maar weer terug gegaan, want alleen is maar alleen..
later terug @ bali-hi ( zo heet het bouwval waar ik woon vlak bij het hotel ) werd ik uitgenodigd door de kok met 1 tand uit frankrijk, remi om een filmpje te kijken, en ookal kreeg ik de helft van de fil niet mee, 9 je mist toch de ondetiteling) het ws een beetje socialising!
De mensen zijn er aardig hier voor mij, ze bieden me van alles aan, voornamelijk alcohol ;-).
Remi ( de kok ) hou ook wel van een boreltje, terwijl we de filmaan het kijken waren in zijn pauze tussen half 4 en half 6, heeft hij 6 halve liters gedronken en 2 wokda -jus ! en dar werk en woon ik mee samen.. gekheid!
ik heb nog steeds geen eigen internet/koelkast/tv, maar daar word aan gewerkt.. de poolse mensen hier in dit gebouw zijn een soort van maffia met hun internet, maar het gaat me lukken!
De tv en koelkast shizzle wel ergens bij mensen die er toch al 2 op hun kamer hebben opzo, corrupte bende hier..
morgen begin ik hier met werken, heb eerst een soort van cursus en rondleiding, en daarna begin ik met werken, eindelijk een beetje afleiding!
ook heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat ik voor 50 pond naar nederland kan vliegen, so be prepared!
ik denk dat ik het hier maar bij laat, de fotos volgensnel, dat beloof ik, niet veel bijzonders, maar gewoon om een impressie e geven!

Ik mis wel iedereen in nederland, maarja, Word je hard van !

Greetings From London, Pieter :)

• 13 Augustus 2007 - 07:21

Ilona:

Hey neef!

Heeeeel erg veel succes daar in London!
    Het word vast een geweldige ervarig.
    Ik zal je trouw volgen via deze site :D

XxX Ilona

• 13 Augustus 2007 - 11:07

Myrthe:

Klinkt leuk...:P Die kok moest ook nog werken na dat bier enzo?:D Btje jammer dat je niet mag rondrijden op die karretjes:P Nou ik hoop dat t werken je gaat bevallen daar:D
    (K)

• 13 Augustus 2007 - 11:21

Pauline:

't is even wennen, maar dan wordt het vanzelf leuker. Geef het een beetje tijd. Enne.............niet te hard worden.

• 13 Augustus 2007 - 14:00

Frank:

haaaaa neefie!!
    Echt vet dat je toch naar London mag man. zou mij ook super vet lijke. wie weet wat er nog komt. in ieder geval super veel succes daaro en zet um op gozerrr. we blijve je volge hoor;)

laterrrrr

• 13 Augustus 2007 - 20:32

Hans:

hallo die pieter, en hoe gaat het zo de eerste dagen in de wereldstad ?
    is wel iets anders dan hengelo, of niet soms. ook links lopen !!

máák er wat van, nu moet je het allemaal zelf doen. het ga je HEEL GOED daar, veel plezier, en het is een goeie voorbereiding om daarna snel hier naar ecuador te komen.
    het allerbeste, veel sukses, hans

• 13 Augustus 2007 - 21:01

Jaimy:

Hoi pietje! ;)
    Superleuk meteen al wat van je te horen en de foto's te zien van je kleine (maar fijne?) kamertje.
    Wil je even een hele fijne tijd toewensen, maar dat gaat zeker lukken daar.
    Hele dikke kus & ik spreek je nu even verder op msn he! Hihi.
    Kusje jaim

• 13 Augustus 2007 - 22:38

Manon:

haaaj lieverd!!!

en hoe was je eerste echte stage dag @ Selsdon?:D Ik hoop dat het een beetje leuk was, tenminste beter dan je saaie zondag:(
    was wel gek zo zaterdag zonder jou, maar ik was gelukkig niet de enige;)!
    Ennuh, mij een beetje belachelijk maken met mijn kamer hé maar hahaha wat een leuk pitoresk kamertje heb je(A)!
    Ik kom snel langs en laat ff weten wanneer je online bent deze week want dan gaan we ff skypen((H) oke?

hele dikke kus voor jou, en geniet er wel van hé

• 14 Augustus 2007 - 07:44

Mam:

wij willen wel heel graag een foto van je in je "werkpak".Veel succes met alles wat je vandaag gaat doen en we horen later wel van je.Kuzzz

• 14 Augustus 2007 - 22:38

Laure:

Heej pieter!!

Pff...wat een verhaal..nu al!!;) Ik vind je kamer(tje) wel meevallen, kun je prima wat van maken!! Heb het mensen wel met minder zien doen:P!! Hoop dat je je eerste dagen een btje goed bent doorgekomen, maar jou kennende vast wel!!
    Veel succes verder en ja, cliche maar ook ik blijf je volgen!!

Dikke kus

• 16 Augustus 2007 - 10:12

Loes:

Haa Pieter,
    Ik ga morgen weg.. Bel je als ik in Londen ben!! Gaan we snel borrelen :D!
    Liefs Loes