Stage in London! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu Stage in London! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu

Stage in London!

Door: Pieter :-)

Blijf op de hoogte en volg Pieter

24 Juli 2007 | Nederland, Hengelo

Vol spanning en hoge verwachtingen van mezelf heeft het ondernemersplan mij opgeleverd.. Eerst had ik het niet gehaald, Herkansing!! maar later toch ( zo als de meeste mij kennen) met de hakken over de sloot!
Na veel ge-heen en weer- email tussen de conrector en mijn vader heeft hij toch op een goede manier mij op stage weten te krijgen, heerlijk!

hier worden jullie dus de komende 5 maand op de hoogte gehouden hou mijn stage verloopt, wat ik mee maak, wie er langs komt etc.!
daarna gebruik ik hem ook gewoon nog voor de carribean! waarom niet ;-)?

Grtz Pieter :-)

• 24 Juli 2007 - 18:26

Manon:

hahah jij ook al gelijk ff een waarbenje.nu aangemaakt:D ik ook (manon2701.waarbenje.nu)

Het gaat nu echt gebeuren:|

WOEHOE!!!

• 05 Augustus 2007 - 22:00

Tom :

pap en ik hebben al gekeken naar vliegticket naar londen, herfstvakantie zijn we er:P pap en ik zoeken al naar voetbal wedstrijden, nog niet gevonden...
    later!

• 05 Augustus 2007 - 22:03

Ben:

nog 6 nachtjes slapen, dan mag je op eigen benen staan in londen, geen moeder meer om je rommel op te ruimen of te strijken. maar steeds weer blijkt dat je inmiddels een grote jongen bent geworden. ook in london zul je zeker slagen!!!!!!!SUCCES !!

we kijken elke avond!!!

• 06 Augustus 2007 - 21:08

Myrthe:

Ey Pieter!!
    Leuk dat je ook zo'n site hebt!!
    Ga het af en toe wel bekijken:P
    Zaterdag ga je al.. Gaat nu wel heel snel nu.. Maare je bent er donderdag, he?!!:)
    Kusje!

• 06 Augustus 2007 - 21:11

Myrthe:

Ooow ik heb trouwens: myrtheinparijs.waarbenjij.nu;)

• 07 Augustus 2007 - 09:57

Merel:

Hey Pieter!
    Wat goed zeg! Lekker naar London! Gaaf hoor, ben jaloers!
    Heel veel plezier daaro!
    Ik ga je volgen via de site...
    Ben benieuwd!

See you in London :D!!

xxx Loes

• 08 Augustus 2007 - 07:41

Pauline:

Ga je natuurlijk ook volgen en wens je, net als Manon, een hele fijne, gezellige en leuke tijd toe!

• 08 Augustus 2007 - 09:08

Kristy:

Hey hoi,

zo ook lekker buitenlandse stage zo te zien ;). LEUK!
    Wat ga je doen??
    Nou, ik ben al bijna klaar met me stage @ France... nog 2 weekjes.. de tijd gaat snel dus ik zeg; Geniet ervan!!

• 10 Augustus 2007 - 20:27

Saskia:

Hoi Pieter,

Hier even een berichtje van je grote nicht.
    We wensen je een goede reis en veel succes tijdens je stage in Londen. Maak er wat moois van. We hopen dat je een leuke tijd zult hebben, maar jouw kennende zal dat vast wel lukken.
    We zullen je via deze site volgen.

Succes!!!!!!

Groetjes
    Peter, Saskia en Daan.

• 12 Augustus 2007 - 13:02

Mary:

Ha die pieter,
    We wensen je ook heel veel succes met je stage en ik weet als PEET TANTE(!) zeker dat het je gaat lukken hoor.
    Mary

• 12 Augustus 2007 - 13:26

Maarten:

heeej grote broer ;)

Nu lekker in Londen, en hoorde dat je je vandaag beetje verveelt, maar vanaf morgen hard aan de bak ;) Komt goed, tot in de vakantie :D

• 13 Augustus 2007 - 20:26

Hans:

hallo die pieter, en hoe gaat het zo de eerste dagen in de wereldstad ?
    is wel iets anders dan hengelo, of niet soms. ook links lopen !!

máák er wat van, nu moet je het allemaal zelf doen. het ga je HEEL GOED daar, veel plezier, en het is een goeie voorbereiding om daarna snel hier naar ecuador te komen.
    het allerbeste, veel sukses, hans