Beunhaas B.V - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu Beunhaas B.V - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu

Beunhaas B.V

Door: Pieter :-)

Blijf op de hoogte en volg Pieter

22 Augustus 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo lieve mensen die geintereseerd zijn in mijn leven ;-)

Na een week hier te hebben gewerkt, ben ik er achtr gekomen dat ze de 4 sterren die ze hebben, achter de schermen in ieder geval niet kunnen waar maken!
daarom vond ik Beunhaas B.V wel een toepasselijke naam!
Met bruiloften word er maar wat heen en weer gelopen met de borden, de kip die er op ligt is echt, ECHT door en door droog.
het personeel kan hier maar met 2 borden tegelijk lopen, dus kun je na gaan hoe dat gaat met een bruiloft van 120 mensen..
Bladlopen hebben ze ook nogn ooit van gehoord.. als ze drankjes naar de tafel brengen houd de ene het blad vast met 2 handen, de ander haalt de drankjes er vanaf... beetje niveau Twee Wezen ;-)
voor de rest, als de bruiloft is afgelopen duikt elk personeelslid hier op het buffet wat al 4 u staat koud te worden, en als klap op de vuurpijl zijn we dan om 6 u sochtends klaar met alles op ruimen omdat er hier mensen(hongaren/polen) werken die alles doen onder het motto, hoe langer we werken, hoe meer we verdienen... het kan ook allemaal veeeeel meeeeer efiencienter!

genoeg geklaag over mijn stage..
volgende week ga ik dan eindelijk naa London, omdat me klasgenootjes er nu ook zijn..
ook heb ik mijn kamer gepimpt, zoals jullie al konden zien op de fotos!

Ook wil ik me zelf qualifiseren voor schoonzoon van het jaar aangezien ik :
- ben gestopt met roken !!!!!
-mijn eigen onderbroeken en sokken kan wassen
-netjes op tijd naar bed ga ( soms dan )


Voor de rest :

Ineke& Jacq: bedankt voor je hagelslag, hij is al op, en heb wat uitgedeelt aan mensen die het niet kennen, dat is hier zoo leuk!
Mary & Han :Het poppetje werkt wel, zoals jullie kunnen lezen ;-)
Peter & Leo : Leuk dat jullie langs willen komen, let me know!
Gerard & Riet : Ik blijf lachen hoor! ondanks al het bovenstaande ;-)
Pap & Map :Bedankt voor de extra Foto ruimte ...:)
De rest ook bedankt voor jullie berichtjes, en dat jullie mijn apepakkie zo mooi vinden kan ik ook echt waarderen ;-)!

Spreek jullie allen snel! Oat Mor'n!

GrtZz Pieter:D

  • 22 Augustus 2007 - 15:04

    Ineke:

    ha die Pieter!
    Jammer dat de hagelslag al op is, ik zal paps en mams een nieuwe voorraad meegeven als ze naar Londen gaan!
    Ik vind je kamer top, ben je vast heel druk mee geweest! En
    smaken de biertjes daar net zo lekker als bij ons?
    Knap dat je stopt bent met roken, maar volgens mij zijn de peuken daar ook niet te betalen!
    Ik wens je veel plezier in Londen met je klasgenoten.
    Groetjes van ons en tot de volgende keer!

  • 22 Augustus 2007 - 17:10

    Maarten:

    Heej :D

    Je wordt idd nog eens de ideale schoonzoon :p haha netjes hoor;)

    Leuk dat je weekend naar London gaat, laat even weten waar Renate en ik naar toe moeten gaan als we komen ;) Doe het rustig aan en dit weekend, ff skypen ;)

    Jooew :d

  • 22 Augustus 2007 - 18:54

    Mary:

    Lieve Pieter,
    Fijn dat je een beetje je draai kunt vinden nu. Schrok een beetje van de foto in het apenpakje waar je zo serieus keek. En het gelukspoppetje kan echt werken hoor vraag het maar eens aan Frank!!
    Groeten van ons allemaal

  • 22 Augustus 2007 - 19:34

    Map En Pap:

    ADVERTENTIE

    aangeboden: 1 ideale schoonzoon die kan koken en wassen en ook nogal knap is!!
    niet-roker en wel-drinker... met mate(n)

  • 22 Augustus 2007 - 20:28

    Jaim:

    Hahahahahahahahaha Pieter!
    Ik heb met een grote big smile je berichtje gelezen, je bent niet alleen een perfecte schoonzoon, maar je kunt nog leuk schrijven ook! ;)
    Wat een stelletje daar zeg, ze kunnen nog veel van je leren zo te horen.
    Dikke kus!

  • 22 Augustus 2007 - 21:22

    Manon:

    haaj liefje,

    wat een leuk verhaal maar die had ik natuurlijk al van je gehoord aan de telefoon!! wat je me alleen nog niet had verteld maar wel van plan was is dat je gestopt bent met roken ja???? wat goed!!! ben benieuwd hoe lang;) Hier valt het nog wel mee met de sigaretten haha;)

    nou mijn ouders zijn hier nu ook in Kopenhagen en heb dus al mijn spullen nu(ben er alleen achter gekomen dat het veel te veel is hahaha)oh well:P
    maar ik heb dus ook mijn microfoontje en webcam so let me know when you're good to go:P;) mail je werkschema anders nog ff!!

    hele dikke kus voor jou, hou van je(H)

  • 25 Augustus 2007 - 08:27

    Yvet:

    Hee Pieter!

    Mn laptop had weer eens de gekke 5 minuten vandaar dat ik op msn ineens verdwenen was!;) Ik had nog wel wat gezegd maar volgens mij heb je dat allemaal niet meer mee gekregen! Maar leuk je even gesproken te hebben! En ook leuk dat je je draai nu een beetje hebt gevonden!:) Moet je vandaag ook weer werken? Of heb je zo'n mooi rooster dat die 2 dgn vrij altijd in t weekend valt?;) Nou, veel plzr, en k hoop dat je nieuwe collega's leuke mensen zijn:D
    Spreek je! xx

  • 25 Augustus 2007 - 09:24

    Toon En Inge:

    Hé die Piet, even een berichtje van de 'Kamphuisjes. We houden de site van je goed bij voor extra nieuws van jou kant. Of je in aanmerking komt voor "perfecte schoonzoon" dat weet ik nog niet, maar voor de "perfecte stiefzoon" maak je een goede kans, maar dan moet je wel alles heel laten ;-)
    Groetjes en een dikke knuffel

  • 25 Augustus 2007 - 09:55

    Tom:

    Nog steeds gestopt met roken?

    als ik straks in londen ben en je bent nog steeds gestopt gaan we veel bier drinken ok?

    spreek je later!

  • 25 Augustus 2007 - 18:11

    Elly,moeder Van Loes:

    Hallo Pieter, leuk om je ervaringen zo te lezen en mee te beleven. Het lijkt me een prachtige omgeving waar je werkt en wat de rest betreft wie weet verdienen ze er na jouw vertrek wel een ster bij. is de afstand naar London goed te doen met het openbaar vervoer?
    Veel plezier en maak er een mooie ervaring van.

  • 25 Augustus 2007 - 20:17

    Map:

    pap kijkt nu voetbal...
    Leuke foto's van Londen...maar we willen nog veel meer zien van Loden!!
    Groeten voor Loes!

  • 25 Augustus 2007 - 20:19

    Map:

    typefoutje... moet natuurlijk Londen zijn... sorry!
    groetjes

  • 25 Augustus 2007 - 22:56

    Je Cupido:

    Heey Spetter!!

    Leuke verhalen hoor! Je ziet er goed uit!
    Ik heb je eindelijk gevonden haha.

    Kus HVJ

  • 26 Augustus 2007 - 17:48

    Rooooooos:

    hello pieter
    (ik dacht, laat eens engels praten:P)
    zo, ik lees dat jij het EXTREEM naar je zin hebt daar haha! goh, 10 kilo aangekomen? dat is nog fijner!
    tnx voor je berichtje op mijn weblog shizzle.
    we keep in CONTACT :P

  • 26 Augustus 2007 - 19:54

    Pauline:

    Heel knap dat je gestopt bent met roken, maar nog knapper is het dat jij je eigen sokken en onderbroeken wast!!! Ben trots op je. Gelukkig heb je ook je gevoel voor humor behouden en na wat ik zo allemaal van je lees moet je dat ook zeker vasthouden! Volgende week een hele leuke tijd in Londen.

  • 27 Augustus 2007 - 08:40

    Map En Pap:

    ga lekker genieten van je vrije dag en bedenk vast leuke dingen die je morgen met Loes gaat bekijken in Londen, als echte toeristen!
    Kus van ons

  • 27 Augustus 2007 - 10:23

    Jaap En Barbara:

    We zijnal enige tijd aan het proberen je te bereiken.Het gaat goed zo te zien.Is Londen niet een enorm massale stad?Amsterdam is daarmee vergeleken maar een dorp vond ik a;tijd.(heb je al ontdekt dat als je redelijk goed en goedkoop wilt eten de z.g. PUBLUNCH bestaat?) Anders moet je maar eens fish and chips proberen als dat nog bestaat: in onze tijd werd die geserveerd op oude kranten, lekker hygienisch;we zijn desalniettemin toch nog ouder geworden dan 40!Set Him Up!!

  • 27 Augustus 2007 - 12:37

    Carla, Manon:

    Pietertje, Pietertje
    't is wel heel rustig hoor hiernaast. Was er uiteindelijk toch wel aan aangewend dat als ik al in bed lag, jij nog luidruchtig in de tuin zat te bieren.
    Maargoed, leuk te horen (lezen) dat je t mooi hebt hoewel de stage dus tegenvalt. Ach zie het zo: jij bent gewoon vet goed en daarom lijkt het allemaal wat minder..
    Ik hoor het nog he, wanneer wij welkom zijn. Want een weekendje Londen vinden mijn moeder en ik niet heeel erg deprimerend.
    Lieve buurjongen, veel plezier daar nog! We missen je stiekem wel een beetje.
    Kus je buufs

  • 28 Augustus 2007 - 14:39

    Jolande O.M:

    Hoi Pieter
    Alles goed daar? ik geloof dat je een beetje gewend bent daar in Engeland. Ik lees al je verhalen en vind het wel leuk om te kijken hoe alles daar gaat, je had al met Sven geskyped?. Ik schrijf nog wel een keer wat op deze site

    groetjes Jolande

  • 29 Augustus 2007 - 12:00

    Merel:

    Hey Pieter,
    hihi, leuk berichtje!
    Fijn dat het goed met je gaat!
    Ze kunnen daar nog heel veel van je leren wat betreft blad lopen enz.
    Knap dat je gestopt bent met roken! Toppertje!
    Heel veel plezier daar nog!
    Liefs Merel
    Ps. als je loes nog ziet, doe haar de groetjes!
    Ik wacht vol smacht op het volgende berichtje.:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Pieter

Taiwan - OZ - New Zealand - Thailand Dare - Risk - Dream

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 52344

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 01 Oktober 2014

Going Downunder

22 Januari 2014 - 01 Maart 2014

Holland Heineken House, Sochi '14!

27 September 2009 - 28 April 2010

Asia Experience

31 Augustus 2009 - 20 September 2009

First Stop, Sweden

12 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: