Dont ask, Dont tell..... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu Dont ask, Dont tell..... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu

Dont ask, Dont tell.....

Door: Pieter :-)

Blijf op de hoogte en volg Pieter

30 Augustus 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo mensen die het gevoel hebben dat ze mij missen ;)

natuurlijk weer heel veel beleefd, veel gedaan ,en oja, me stage gaat ook wel goed:)

zondag zijn er dan eindelijk nederlandse mensen hier aangekomen, ze zitten in de kamers tegover mij...!
zijn wel aardige mensen, alleen compleet het tegenover gestelde van mij! ik blijf laat op, hun gaan liever op tijd naar bed,zij zijn compleet tegen rokers, ik heb er natuurlijk geen probleem mee ( maar ben nog steeds gestopt!!)
maandag een feestje gehad van een collega die weg gaat bij Selsdon, dus ff een paar biertjes gedronken! onze huishomo die ook mee was, was ontzettend dronken, en hebben we dus in bed moeten leggen.. *zucht*
dinsdag met loesje weer London in geweest, veel gezien bij greenwich geweest, je weet wel, waar het tijdpunt op precies op 0 staat! tower bridge gezien, en daarna goedkoop gegeten in een pub ( bedankt voor de tip barbara & jaap!! )

Het werk begint steeds saaier te worden, het is gewoon te eenvoudig voor mij!
elke keer maar weer die achterlijke tafels verslepen, en stoelen neer zetten.. appeltje eitje zou je denken, maar na 3 weken heb je het echt wel gezien!
gisteren dacht ik ook eerder vrij te zijn omdat we hadden doorgewerkt, begint mijn supervisor ineens te flauw te doen en op elk klein detail te letten!
dus als er 3 prulletjes op de grond lagen, moest de hele kamer worden gehooverd( dat is stofzuigen in het engels ;)) dus in plaats van half 11 vrij te zij ben je dan om half 2 thuis..
voordeel is wel dat ik mijn connexxies in de bar al heb, en die voorzien mij meestal van een sluit borreltje, ookal mag dat niet...! geh geh
de bar is hier ook heerlijk corrupt, ze jatten hier als rafen.. eer gister even een fles moet & chandon champagne achterover getikt a 60 pond per fles ( 90 euri).. dont ask, dont tell..

ik heb ook het gevoel dat ik hier bijna niks kan leren, en ik kan ook geen hogere functie krijgen, aangezien ik hier maar 5 maand zit..
daarom zit ik er over na te denken om gewoon naar bar te switchen, want 5 maand tafels slepen heeft niemand zin in..
als ik switch naar bar heb ik teminste contact met engelse mensen, doe ik wat ik leuk vind, en krijg ik enorm veel tip!
al met al dus gewoon voor mij de beste oplossing ;)
voor de rest v/d week nog geen plannen gemaakt, even mijn rooster af wachten en dan waarschijnlijk toch maar weer naar London ( o-o-o wat vind ik dat erg!!)

Voor de rest wil ik iedereen bedanken voor de reacties, super! deze site heeft in 3 weken toch al bijna 2500 pageviews gehad, niet slecht!

jullie horen nog van me, Oat mor'n!

Kus Pieter :)
( check ook even de nieuwe fotos!!)

  • 30 Augustus 2007 - 15:18

    Jaim:

    Pietertje! Hier je trouwe fan! :D
    Ik dacht net dat ik een berichtje had geplaatst, maar hij gaf een error.
    Wat leuk dat je met Loes naar Londen bent geweest! Foto's zijn ook super.
    Lijkt me inderdaad leuker om dan in die bar te gaan werken. Hoewel je natuurlijk van al dat slepen wel hele grote spierballen krijgt he, haha! ;)
    Maar het lijkt me leuker als je thuis komt en dat je dan alle cocktails kan maken.. hihi.
    Dikke kus! Geniet! X

  • 30 Augustus 2007 - 15:24

    Maarten:

    Heej :D

    Je bent gewoon te goed voor de hele horeca wereld ;) haha maar bar lijkt me wel gezellig! en goed om je engels op te krikken! ;)

    Leuk berichtje en fotos van jou te zien op je site, zei al tegen mam, ik spreek, zie en volg je vaker dan dat wij dat normaal doen ;) haha

    Doe het rustig aan,

    Maarten

  • 30 Augustus 2007 - 16:48

    Manon:

    heeeey Lieverd,

    Natuurlijk missen we jou!!
    Maar je doet dus nog steeds aan je krachtraining daar @ Selson... of terwijl sjouwen;) Groot gelijk dat je achter de bar wilt staan, do what you do best:D!
    volgens mij is een andere reden dat je achter de bar wilt komen, omdat je dan alle dure flessen mee kunt jatten.. jaaajaaa ik heb je wel door;)
    En is je engels al verbeterd nu je daar zit?
    Hier gaat ook alles goed, alleen is het hier super koud!!! Blijkt dat Linds en ik in de slechtste zomer sinds een lange tijd zijn gekomen, lucky us!
    Hey, is het mogelijk dat je in novermber een weekendje vrij ben? Laat ff weten.. en we skypen/smsen/msnen/bellen!!!

    hele dikke kus voor jou, Enjoy
    hou van je

  • 31 Augustus 2007 - 11:44

    Kleine Broertje!:

    Grote broer!

    vette verhalen heb je toch altijd! twente heeft net uefa-cup loting gehad, ze hadden kans gemaakt om tegen tottenham te spelen, maar dat gaat niet door dus niet nog een keer naar engeland voor een wedstrijd! nu hebben ze getafe geloot, dus dan maar naar spanje he!

    spreek je snel!

    TOm

  • 31 Augustus 2007 - 13:56

    Map En Pap:

    liefs uit londen is ook aangekomen!!
    Dankje. Wat liggen er trouwens grote doperwten op je bord!
    Verder alles oke hier. Spreek je snel weer op skype!! liefs uut hengel.

  • 31 Augustus 2007 - 14:26

    Mary:

    Lieve Pieter,
    Best vervelend dat je niet kunt doen wat je eigelijk leuk vindt voor je werk, maar het gelukspoppetje brengt daar misschien nog verandering in.
    Leuk colbertje! Een van voortje???
    Groetjes van ons allemaal

  • 01 September 2007 - 18:33

    Pauline:

    Wat jammer dat je, nu je net gestopt bent met roken, van plan bent om te stoppen met bodybuilding... ;-) Je weet dat je met achter de bar staan echt niet het figuur van Arnold Schwarzenegger gaat krijgen... tenzij je natuurlijk heeeeel veeeeel flessen Moët & Chandon moet tillen. Hoop voor je dat je plan gaat lukken.
    En nog bedankt voor die leuke kaart!


  • 03 September 2007 - 08:19

    Ruby:

    Hoi Pieter !

    Heb een leuk gesprek met jouw moeder gehad en ben volledig op de hoogte van jouw avonturen!We hebben ook nog even teruggeblikt op jullie kleuterjaren en uiteraard werkt dat wel op je lachspieren!!Het zijn ook zulke leuke herinneringen,gedateerd vanaf jullie kleutertijd!Wat leuk om jouw belevenissen te volgen, ik hoop dat je het daar een beetje vol kunt houden!Een engels ontbijtje is immers goed te doen en "drinks for free"is ook niet verkeerd,toch ?! Hè Pieter,het ga je goed!

    Groetjes,( ook voor Loes )
    Ruby( mamma van Jaimy )

  • 03 September 2007 - 14:08

    Jolande En Rene:

    hoi pieter
    ik kan me voorstellen dat je de tafels slepen zat bent,maar dat moeten jullie volgens ons allemaal eerst doen.london is een leuke stad,he?hartstikke goed dat je er wat van maken wil,tof.pieter het gaat je goed en mail wel weer.

    jolande en rene

  • 03 September 2007 - 18:33

    Bennie Lansink:

    Hoi Pieter,
    Ik had zoëven je moeder aan de telefoon en hoorde dat je in London bent. Je bent voor een half jaar uit Nederland verdwenen. Ik vond het de laatste week al vrij rustig in Hengelo (O), maar nu ook waaromn. Hey ik wens je heel veel succes and of course a loth of fun in London. Volgende maand komen je ouders al hoorde ik. Leuk toch. Nogmaals eeb hele fijne tijd in London. En ik spreek je nog wel, of hier of anders weer in Hengelo (O). Als je zin hebt vertel even wat je precies moet doen tijdens je stage-perdiode.
    de hartelijke groeten,
    Bennie Lansink

  • 03 September 2007 - 20:39

    Map:

    ik hoop dat jouw metro-lijn wel rijdt als je morgen naar Loes in Londen gaat, want er zal gestaakt worden ....dat wordt wandelen!!!!
    Koop niet teveel met je engelse bankpas.. wie wat bewaart die heeft wat( voor als WIJ komen)

  • 05 September 2007 - 10:50

    Mandy:

    Heeyy Pieter!:D

    Ook al is je werk niet zo leuk, don't worry, Londen is GEWELDIG goenoeg om dat te compenseren :D
    Heel veel succes nog, en have fun!
    Kus uit Leeuwarden,
    (jaja, ook leuk, maar Londen overtreft:P)

    Mandy!

  • 06 September 2007 - 21:24

    Map En Pap:

    het wordt wel weer tijd voor een nieuw tekstje...ik ken het al bijna uit mijn hoofd!! hahaha.
    Ook willen we wel eens weer andere plekjes in londen zien.....

  • 07 September 2007 - 11:50

    Manon:

    Ik ben het helemaal met je ouders eens!!!;)

  • 08 September 2007 - 21:09

    Anika Brand:

    heeeeey pieterr!!!!!

    zo te horen vermaak jij je dus ook wel daar in engeland.. Wel jammer dat je er niet echt wat kan leren of hoger op kan komen.. ik zit hier in ierland met percies hetzelfde probleem, maarjah wat doe je er aan..
    heel veel succes nog daar in engeland en mochtje loes weer zien doe haar dan ff de groetjes van mij..
    spreek je binnen kort misschien wel weer en als je tijd heb ook een keertje op skype..:P

    veel liefs uit ierland(K)
    Anika

  • 09 September 2007 - 01:44

    Gabriel:

    hello, how are you?
    I am gabriel remember me???
    I am from Ecuador...
    Hans is my friend..

  • 10 September 2007 - 10:53

    Jolande En Rene:

    hoi pieter

    wat leuk dat je zoveel reacties van iedereen krijgt,voor sven is dit niet meer mogelijk (jammer)de foto's zijn erg super en hoorde van je moeder dat het eten er niet zo geweldig is.maak er wat van en geniet op je vrije dagen.

    tot horens
    jolande en rene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Pieter

Taiwan - OZ - New Zealand - Thailand Dare - Risk - Dream

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 52362

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 01 Oktober 2014

Going Downunder

22 Januari 2014 - 01 Maart 2014

Holland Heineken House, Sochi '14!

27 September 2009 - 28 April 2010

Asia Experience

31 Augustus 2009 - 20 September 2009

First Stop, Sweden

12 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: