Upgrade! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu Upgrade! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu

Upgrade!

Door: Pieter :-)

Blijf op de hoogte en volg Pieter

10 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo Mensen die het leuk vinden dat ik in London zit!

toch maar weer eens een berichtje, het werd wel weer tijd toch ?
hier in en om het hotel gebeurd eigen niet zo veel speciaals om aan jullie te vertellen.. het enigste waar een heeel klein beetje vooruitgang in zit, is de functie in C&B..
De manager probeert mij steeds meer te betrekken in de organisatie van 'functions'.. ik heb afgelopen zaterdag en de zaterdag er voor bruiloften mogen coordineren, en help af en toe bij het maken van lijsten die we die dagen moeten doen ( opzetlijsten ).
ook heeft hij laten door schemeren dat in het kerstseizoen ( hier van half november tot begin januari ) ik de complete organisatie van bepaalde partys mag doen... eindelijk ziet iemand dati k talent heb....*kuch kuch *
laatste paar dagen veeeel gewerkt, bijna 60 u gemaakt in 4 dagen... ( jaja, elke dag van 4 u smiddags tot half 8 sochtens met n half uurtje pauze....)
zwaar dus, maaaar, einde van de maand komt het schip met geld als het goed is weer binnen :)!!

Nog even dit :

*ik vind het mooi hoe de bus chauffeurs hier elkaar groeten, alleen de mensen in de dubbeldekkers groeten de mensen in de normale bussen niet, dat is dan wel weer raar.
* Cheers betekent hier bedankt...?!
* je leert hier om beleefd te zijn, deur ophouden enzoo..
* ik mis internet voor mezelf, ik word n beetje gek hier van de bieb... en me tijd is over 50 sec. op...!!!!

dus spreek jullie snel
fotos komen nog, en bedankt voor jullie reacties...!
binnenkort meer over london!!

liefs uit London

Pieter

  • 10 September 2007 - 18:49

    Jaim:

    Haaa die Pieter! :D
    Een kort, maar krachtig berichtje zullen we maar zeggen he!
    Je maakt wel ontzettende lange dagen zeg, jeetje. Maar wel goed, kun je hier als je terug bent aan de slag als.. weddingplanner? Haha!
    Nou, veel liefs & groetjes van hier.
    Cheers mate! ;)

  • 10 September 2007 - 21:12

    Map:

    sinds jij in londen bent, kunnen wij veel langer met een zak krentenbollen.
    Ook de bolognese chips gaan lang zo snel niet op, en er liggen nog 2 pakken bastognekoeken in de kelder.....
    Er ligt steeds veel bier in de koelkast....en we missen je best wel!!!
    Gelukkig kunnen we regelmatig msn-en en soms skypen!
    Have fun in London, zorg dat jij de volgende supervisor wordt.hahaha

  • 11 September 2007 - 09:18

    Maarten:

    Heej :d

    Leuk dat het nu beter gaat worden en dat iemand inziet dat je de kwaliteiten van je broer hebt ;) haha

    Verder wel rustig zonder jou hoor, Tom en ik gaan van kamer ruilen en jou kamer blijft gewoon in takt (dus niet wat jij dacht; jij weg ; kamer weg! ) hehe

    Doe rustig aan laten vd week horen wanneer Renate en ik komen.

    Grt Maarten

  • 11 September 2007 - 21:06

    Peterjte En Leotje:

    ha neef mooi dat het wat beter gaat met dat volk daar laat ze maar eens zien wat je kunt lohuis ze kunnen blijkbaar nog veel van je leren en als je zoals nu wat beter op je plek zit gaat de tijd ook veel sneller zo snel dat wij gezelli dagje langs komen en zo snel daj wier na huus kunt biertje drinken aan de bankastraat succes verder spreek je snel hou je goed moatje liefs en groetjes ons

  • 12 September 2007 - 16:58

    Karien A:

    Eeey die pieter

    Leuke verhalen hoor, volgens mij redt jij het daar wel. ik hou je in de gaten! Maak er een mooie tijd van daar in Londen!
    Maar ik las net dat het voor Sven niet meer mogelijk is,daar schrik ik wel van,er is toch niks gebeurd met hem?

    xxx Karien

  • 12 September 2007 - 17:58

    Manon:

    Heeeé harde werker;)

    Heb je een beetje genoten van je dagje in Londen... lekker veel gekocht natuurlijk aangezien je er anders toch niet aan toe komt om je ponden te spenderen:D!
    Ik ben wel heel erg benieuwd naar de volgende foto's hoor!!!
    Ik heb trouwens nog ff op school nagevraagd en gekeken en 22 t/m 24 okt is mogelijk... so if you still want to come you're welcome any time:D
    Mi casa es su casa (ofzo... *ben het spaans een beetje verleerd:$*)

    kus hvj

  • 13 September 2007 - 10:38

    Pauline:

    Hi Pieter,
    Blij voor je dat je nu toch eindelijk doorbreekt...!!!!! en leuk dat je nu de hele organisatie van een paar partys mag doen. Eindelijk weer eens echt!! werk nietwaar.
    Groetjes

  • 13 September 2007 - 18:58

    Barbara:

    hallo pieter,goed bericht dat straks het echte werk begint. begrijpelijk dat ze eerst even moeten zien wie ze voor zich hebben. Leuk al die fotos, london is een fijne stad om rond te sjouwen. Maak t goed.

  • 15 September 2007 - 14:36

    Myrthe:

    Hahaha! Ok dan heb ik nog geluk:P?
    Verder alles goed met je?
    Oke afgezien van dat je moe bent?
    Kus!

  • 17 September 2007 - 05:49

    Thea Koopman:

    Ha die Pietertje, druk bezig in verwegiestan lees ik. Heel goed dat ze je veel laten werken, des te eerder ben je "rijk". Wat heerlijk al die beleefdheden, zie er al naar uit als je straks in Nederland de deur voor mij open houdt. Alle gekheid op een stokje. Ik hoop dat je een prima tijd hebt in Engeland. Laat je niet uitbuiten, hard werken is niet erg. Wordt je groot van en het hoort een beetje bij de horeca, of niet dan. Ik laat nog wel eens wat van mij horen. Was gisteren bij je
    ouders. Alles was goed. In oktober komen ze naar Engeland begrijp ik. Hoor van je. Groeten en liefd Thea

  • 17 September 2007 - 17:24

    Map En Pap :

    getver.... heerlijke voeten heb jij zeg!!!
    ik vind dat je bij de foto van de boxershorts ook wel had kunnen zeggen: de skyline van Londen!! haha
    Spreek je snel weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Pieter

Taiwan - OZ - New Zealand - Thailand Dare - Risk - Dream

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 52371

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 01 Oktober 2014

Going Downunder

22 Januari 2014 - 01 Maart 2014

Holland Heineken House, Sochi '14!

27 September 2009 - 28 April 2010

Asia Experience

31 Augustus 2009 - 20 September 2009

First Stop, Sweden

12 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: