A complete Life - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu A complete Life - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu

A complete Life

Door: Pieter :-)

Blijf op de hoogte en volg Pieter

18 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve Hallo Mensen die lezen leven mijn;) ( voor de variatie :))

Mijn leven is compleet! ik wist niet dat ik dit nog miste in me leven, zoiets moois, iets waarvan ik kan houden, iets dat mij plezier en een goed gevoel geeft!
het was liefde op het eerste gezicht en ik heb ook geen moment getwijfelt om er op af te stappen..
Ladies and Gentleman, IF GOT IT!

De DVD box van het eerste seizoen van het A-Team !!!

Woehoee nu hoef ik al die eenzame uurtjes die ik heb op mijn pitoreske kamertje niet alleen meer te spenderen, dit kan ik nu doen met mijn grootste helden!
verder heb ik ' per ongeluk ' bijna 100 euro uit gegeven om nog meer dvd's en cd's te kopen ( voor als ik mijn grote helden zat ben ) bijv. saving private ryan, complete serie van 24, eerste serie van friends, cd van Hed kandi & red hot chilli peppers ( mama's, papa's tante's en oom's, dit is muziek in het heden ;))

Nu even over tot de order van de dag, Mijn stage...
nog steeds vrij weinig beweging in te krijgen, blijft tot nu toe bij af en toe n planning maken ( dingen overschrijven op een papiertje ) en natuurlijke het oer engelse tafels & stoelen slepen..
volgens mij ben ik al gekwalifiseerd voor de olimpische spelen in london in 2018.

Het weer is hier ook ngo steeds schrikbarend goed, lekker zonnetje, tussen de 15 en de 19 graden, en dat is heerlijk op mijn kamer tussen 12 en 4 als ik wakker word..!
Er vertrekken hier veel mensen om naar 'uni' te gaan ( soort van HBO )
dus alle departementen stromen leeg en overal is personeel te kort, dus het word moeilijker om naar bar te switchen, want mijn manager is toch best trots op mij, dus dat gaat moeilijk worden!

ik denk dat ik het hier maar bij laat, er blijft zo weinig over om te vertellen anders de volgende keren!

Spreek jullie snel!

Liefs uit London

  • 18 September 2007 - 14:22

    Mary:

    Ha die piet, fijn dat je nu enig tijdverdrijf kunt vinden met de A-Team(er wordt hier ook regelmatig door een leeftijdsgenoot van je naar gekeken, rara wie zou dat toch zijn?)Als je meedoet aan de Olympische spelen kom ik kijken.
    Groeten de egberinkjes

  • 18 September 2007 - 14:26

    Maarten:

    Heej!

    Na-aper :P die DVD box heb ik al lang;) Dus had je zo van mij mee kunnen nemen, hehe

    Zo als het er nu uit ziet komen Renate & ik 2 3 en 4 december langs! Ben je vanavond nog op msn? Spreken we af hoe en wat :)

    Verder kun je best meer foto's uploaden! Doe het rustig aan, ik zit nu pas op school tot een uurtje of 8.. Succes :D

    Grt van mij :)

  • 18 September 2007 - 14:55

    Map En Pap:

    geef niet teveel geld uit...als wij straks komen willen we graag nog allerlei leuke dingen doen...londen is toch duur???
    Saving private ryan staat thuis ook in de kast!!
    geeft niks, als ge maar leut het!!

  • 18 September 2007 - 14:55

    Ilona:

    Blijft toch leuk om te lezen hoe het je daar af gaat ;)en al je foto's te bekijken natuurlijk!
    Laat dat kerstseizoen maar gauw komen he? dan heb je maybe wat meer en leukere dingen te doen dan tot nu toe.
    Veel leuke uurtjes met je heroes gewenst, haha. En nog veel succes daar verder! Tot op de olymische spelen :P
    Liefs, Ilona

  • 18 September 2007 - 17:28

    Manon:

    heey lieverd,

    nog een tip als je een keer een paar uurtjes iemands internet daar kunt lenen ==> www.tv-links.co.uk ( 3 maal raden wat ik bijna elke avond doe :P... jaaaaaaa filmpjes en series kijken;))
    we smsen nog over hoe en wat... ennuh speak up to them!(als het kan..(A))

    kus hvj

  • 19 September 2007 - 14:19

    Bianca:

    Heey Pietertje,
    Ik moest je de groetjes doen van Lisa! En ik moest zeggen dat Laura nog steeds helemaal gek is met 'dingetje' haha, weet niet meer hoe die knuffel heet die ze van jou heeft gekregen... Maar die dus!
    Kus Bianca

  • 20 September 2007 - 08:48

    WimmieWim:

    He Knaap, niet te veel tv kijken he ! Krijg je net zo'n stuk ijzer op je neus als ik... We hebben nog steeds niks concreets besproken wat betreft het tripje naar London om jou aangeschafte DVD's te bekijken. Dat jij daar dan ook bent is een leuke bijkomstigheid... Het gaat ons voornamelijk om

  • 20 September 2007 - 08:53

    WimmieWim:

    The A-Team... Ik hoop je snel weer te spreken. Als ik nieuws heb laat ik je dat wel weten via SMS.

    Groeten vanuit het regenachtige Nederland

    PS: Sorry voor het dubbele tekstbericht maar er ging wat mis. :S

    PS 2: Hou die homo in de gaten als je hem op je kamer laat I.V.M. met al die nieuwe dure DVD'tjes van je ;)
    Die leu kunt alles gebruiken...

    PS 3: Zal ik een tube zalf meenemen voor die blaren van je ? ;)

  • 20 September 2007 - 10:06

    Pauline:

    The A-team hè.... en dat bekijken met de huis-homo... Flitsend leven heb je daar ;-) :-)

  • 21 September 2007 - 11:44

    Saskia:

    He Pieter,

    Leuk je zo te volgen, je kunt wel schrijver worden! Zo te lezen vermaak je je in ieder geval nog goed en je krijgt nog aardig wat bezoek uit Nederland dus da's wel gezellig. Wij blijven je vanuit Nederland volgen dus schrijf nog maar veel leuke verhalen.

    Liefs Peter, Saskia en Daan.

  • 22 September 2007 - 16:57

    Rene En Jolande:

    Ha die pieter,wij kennen deze serie van de A-team al hartstikke leuk .
    Ik lees dat je nog steeds chef tafel verplaatsen bent, balen lijkt me.We hopen dat je snel achter de bar kunt staan.
    Veel plezier verder en doorzetten je bent al weer ander halve maand verder.
    groeten middendorpjes

  • 23 September 2007 - 13:59

    Manon:

    heey slettebak ;)

    mooie foto's hoor!!! als jij hier komt bij mij(of ik bij jou) dan verwacht ik op z'n minst zo'n lekker taartje :D :D :D!!!! mmmmmm

    kusje hvj

  • 23 September 2007 - 14:02

    Map En Pap:

    mogen wij daar wel lopen in onze spijkerbroek??

  • 23 September 2007 - 20:32

    Jaim:

    Hoi lieve Pieter!
    Hier ook eindelijk een berichtje van mij.
    Ik werd van de week al aangesproken door je moeder in de stad, waarom ik nog geen berichtje had geplaatst? Hahaha! :D
    Maar dat ziet er leuk uit zeg die foto's.
    Ik vind alleen het contrast tussen die wedding set-up en de 'kantine set-up' wel erg groot hoor! ;)
    Maar je vermaakt je daar wel he? Goedzo!
    Tot het volgende berichtje. X!

  • 24 September 2007 - 05:56

    Thea Koopman:

    Hou Pieter, alles goed met je. Ik heb je foto's bekeken en zo krijg je wel een redelijk beeld van je werkomgeving. Ziet er wel gedistingeerd uit moet ik zeggen.
    Hoop snel weer te lezen hoe het met je gaat. Heb je wel tijd voor al die DVD's?
    Je hoort daar toch veel mogelijk te werken, of heb ik dat mis?

    Groetjes van Thea Koopman

  • 24 September 2007 - 07:18

    Benni Bruins:

    Ik had verwacht dat je het nivo van Hannibal BA en die anderen inmiddels ontgroeit zou zijn maar helaas!!!!!!!!!!
    Veel plezier in Londen

  • 26 September 2007 - 14:42

    Chantal:

    Heey die Pieter

    Ik dacht ik wacht maar ff tot dat je een nieuw verhaal op je site zou zetten,maar daar is geen wachten op;). Nee maar echt leuk om zo te kunnen lezen wat je allemaal mee maakt.Leuke foto's! Maak er wat van daar!

    Kus Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Pieter

Taiwan - OZ - New Zealand - Thailand Dare - Risk - Dream

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 52346

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 01 Oktober 2014

Going Downunder

22 Januari 2014 - 01 Maart 2014

Holland Heineken House, Sochi '14!

27 September 2009 - 28 April 2010

Asia Experience

31 Augustus 2009 - 20 September 2009

First Stop, Sweden

12 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: