Internship @ Kaohsiung, Tawain! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu Internship @ Kaohsiung, Tawain! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu

Internship @ Kaohsiung, Tawain!

Door: Pieter :-)

Blijf op de hoogte en volg Pieter

15 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Jaja, je leest het goed! Pieter trekt er maar weer eens op uit, en dit maal naar de andere kant van de wereld, Koahsiung in Tawain.

Ik ga hier stage lopen bij een hotel wat nog in aanbouw is, en dus ga ik samen met 4 andere studenten( 3 nederlanders & 2 spanjaarden) de pre-opening verzorgen.

de bedoeling hiervan is dat ik een trainingsplan ga opzetten vor medewerkers die er komen te werken ( waarschijnlijk bar, das wel in mijn straatje )iedere student zal dus een ander trainingsplan gaan opzetten

Daarnaast zal ik ook nog een pre-opening manual gaan schrijven samen met de andere studenten om zo alles in goede banen te laten lopen.

als dit allemaal achter de rug is zal ik op supervisor/management niveau bij verschillende afdelingen aan het werk gaan.

dit hele 'grapje' gaat in totaal 10 maanden in beslag nemen en ik vertrek over een maand al( halverwege Juli)!! het is ook allemaal zooo snel gegaan!

Er komt nog een afscheidsfeestje aan, daar krijg je dan evt. nog bericht van!

Greetingss!

• 15 Juni 2009 - 19:26

Manon:

Te stoer voor woorden!!!!!

Ben zo fucking jaloers op je!!!

• 16 Juni 2009 - 08:55

Tom:

sjonge jonge, weer weg!

zal je missen!

• 18 Juni 2009 - 08:58

Pauline:

Ik wens je heel veel suc6 en zal je belevenissen op de voet volgen......

• 19 Juni 2009 - 18:39

Maarten:

YES!!!

Weer een vakantie adres erbij! ;) Ik ga zeker langs komen!!

• 08 Augustus 2009 - 21:52

Mam:

tijd voor een update!!!!

• 26 September 2009 - 17:26

Tom:

Jooo broeder, morgen ga je alweer weg, balen, zie je weer over 7 maand ofzo! We houden zeker contact en zal je ook zeker niet vergeten;)

Je red het zeker wel en het komt ook allemaal goed!

Spreek je snel! Goad goan!