Finishing Touch - Reisverslag uit Kaohsiung, Taiwan van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu Finishing Touch - Reisverslag uit Kaohsiung, Taiwan van Pieter Lohuis - WaarBenJij.nu

Finishing Touch

Door: Pieter :-)

Blijf op de hoogte en volg Pieter

17 April 2010 | Taiwan, Kaohsiung

Hallo Lieve mensen.....!

Na ongeveer 7 maanden is het dan uiteindelijk toch zo ver.... Pieter vliegt weer terug naar Nederland!

Ik heb hier een super tijd gehad, veeeelste veel meegemaakt, gezien, ondervonden etc.... wat een ervaring... wat geweldig heb ik het gehad! heerlijk genoten, hard gewerkt, veel opgestoken, en vooral genoten van mijn tijd hier in Taiwan!

Voor ik terug vlieg naar Nederland zal ik eerst nog een paar zeer mooie 'stopovers' maken; Jolanda en ik vliegen Maandagochtend vanaf Taipei richting Kuala Lumpur, dan door naar Singapore, om vervolgens de reis af te sluiten in Hong Kong en Macau!
en het mooie is, omdat we bij IHG werken ( dat is de hotel groep waar Crowne Plaza onder valt) kunnen we voor een mooi prijsje in prachtige 5* hotels slapen! hoe kan je je stage beter afsluiten dan dit?! WOAW :)

Ik wilde iedereen wederom onwijs bedanken voor alle berichtjes die ik heb gekregen, zowel over deze site, als Facebook, Hyves en andere communicatie middelen! :D

Thanks! Xie Xie!

Mam, Pap, I'm comming home!

Liefs Pieter

  • 17 April 2010 - 17:01

    Jaim:

    hoi lief pietje! fijn he dat je alweer lekker naar huis komt, koninginnenacccch!! maar: kan jij wel vliegen? ik zou vannacht naar mallorca vliegen voor een prettige vakantie, maar dat wordt 'm dus niet ivm. die rot aswolk aaaah! geniet nog even van de laatste daagies en tot heel snel dan maar! x

  • 17 April 2010 - 20:23

    Pap:

    !!!
    geniet nog van je laatste weken en maak nog leuke uitstapjes voor je hier weer "in de pas" gaat lopen.....

  • 22 April 2010 - 22:04

    Ha Grote Genieter!!!:

    Nog efkes..........en dan ben je dr weer.
    Ik heb alvast bolognese-chips op het boodschappenlijstje gezet enne......bastognekoeken!
    Nou... nog een weekje genieten daar en dan weer het genieten in Hengeloooooo!
    En dan snel je tas weer inpakken voor Italie!!!!

    Knuf van mam

  • 25 April 2010 - 14:49

    Jorieke:

    Nog 4 dagen!!!!

    Heerlijk

    Tot snel
    Liefs Jo

  • 25 April 2010 - 15:07

    Mary:

    lieve Piet,
    Han en ik zijn net bij pap en mam geweest.Ze verheugen zich op je thuis komst.Geniet nog even van je vrije tijd.

    Lieve groeten mary

  • 25 April 2010 - 19:25

    Hans:

    nou dan is je eerste grote aventuur bijna ten einde.
    goede terugreis en veel sukses bij het weer aanpassen in nl...

  • 26 April 2010 - 11:38

    Tom:

    wordt tijd...

  • 27 April 2010 - 21:54

    Pap:

    zowat weer thuus,dan efkes de kroeg in en daarna op vakantie!!!helemaal top als FCT ook nog eens kampioen wordt....wie goat mooie tied'n tegemeut!!!!!
    mooi daj d'r weer bint!

  • 27 April 2010 - 22:00

    Mam:

    je hebt je twente vlag toch wel in je koffer zitten??????
    Die moet in Italie weer in top!!
    pap heeft nog wel een
    FCT sjaaltje voor je!
    Goede reis terug enne....
    zie je donderdag 29 april..........héééél vroeg.
    Doei, kusknuf,hug enz enz......

  • 13 Januari 2012 - 15:11

    Tom Lohuis:

    Wanneer ga je weer weg?;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

Taiwan - OZ - New Zealand - Thailand Dare - Risk - Dream

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 647
Totaal aantal bezoekers 52384

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 01 Oktober 2014

Going Downunder

22 Januari 2014 - 01 Maart 2014

Holland Heineken House, Sochi '14!

27 September 2009 - 28 April 2010

Asia Experience

31 Augustus 2009 - 20 September 2009

First Stop, Sweden

12 Augustus 2007 - 29 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: